אא

אירוע בטיחותי בין מטוס אל על למטוס לופטהנזה

רשות שדות התעופה דיווחה על אירוע שקרה ביום חמישי האחרון, במהלכו נוצרה התקרבות בין מטוס של חברת לופטהנזה, שהיה בתהליך נחיתה, לבין מטוס של חברת אל על, שהמריא מנמל התעופה בן גוריון. הרשות מציינת כי המרחק הקרוב בין המטוסים מצביע על אירוע בטיחות. הפקחים הושעו מעובדת פיקוח זו.

Shutterstock Shutterstock
שוב אירוע בטיחותי חמור בשדה התעופה בן גוריון. רשות שדות התעופה מדווחת היום כי ביום חמישי החולף , התרחש אירוע: 'במהלכו נוצרה התקרבות בין מטוס של חברת התעופה לופטהנזה שהיה בתהליך נחיתה לבין מטוס של חברת אל על שהמריא מנמל התעופה בן גוריון'.

לפי דיווח הרשות: 'בדיקה ראשונית שבוצעה ברשות שדות התעופה ביום האירוע העלתה שהקרבה לכאורה בין שני המטוסים אינה מצביעה על אירוע בטיחות. בדיקה חוזרת שהתבצעה במסגרת נוהלי בדיקת אירוע הכוללת גם את בדיקת המכ'מ והתקשרות בין הפקחים לטייסים העלתה כי המרחק הקרוב בין שני המטוסים מצביע על אירוע בטיחות'.

ברשות מציינים כי: 'לנוכח ממצאי הבדיקה הראשונית, שבוצעה ביום חמישי מיד לאחר האירוע ולנוכח הממצאים שעלו מהבדיקות המעמיקות שבוצעו בהמשך, הוחלט בשלב זה כי עד לסיום הבדיקה לא יעסקו הפקחים שתפקדו במהלך האירוע בעבודת הפיקוח שבה עסקו בעת שהתרחש האירוע'.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: