אא

חדש בבריטיש איירווייס: טיסות ישירות הית'רו-לאס וגאס

הקו החדש של החברה הבריטית יאפשר לטוס מת"א ללאס ווגאס בעצירה אחת בלבד בלונדון. מחיר כרטיס טיסה מת"א ללאס וגאס החל מ- $1,082 [כולל מיסים והיטלים]. יעל קטן: "בריטיש איירווייס ממשיכה להציע לנוסעים הישראלים את הטוב מכל העולמות".

Shutterstock Shutterstock
חברת התעופה הבריטית, בריטיש איירווייס, חונכת קו טיסה ישיר מנמל התעופה הית'רו שבלונדון ללאס וגאס שבארה"ב. בקו החדש תופעל טיסה יומית במטוס בואינג 777.

הקו החדש מאפשר לנוסע הישראלי לצאת בטיסת הבוקר מתל אביב ללונדון ולעבור לטיסת המשך הממריאה מלונדון ישירות ללאס וגאס, בשעה 15:30 ונוחתת בלאס וגאס , בשעה 18:30 של אותו היום. הטיסה חזרה מלאס וגאס ללונדון ממריאה מדי יום בשעה 20:20.

כרטיס טיסה מתל אביב ללאס וגאס יעלה החל מ- $1,082, ללא מגבלות של תאריכים ומחירו של כרטיס טיסה במחלקת העסקים ללאס וגאס יעלה $2,853 .

יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס בישראל: "בריטיש איירווייס ממשיכה להציע לנוסעים הישראלים את הטוב מכל העולמות. הקו החדש יאפשר לנוסעים החפצים לטוס ישירות מלונדון ללאס וגאס ליהנות משירות מעולה וללא כל צורך לעבור בצמתים עמוסים כמו ניו יורק או לוס אנג'לס".

"לאס וגאס מהווה אתר תיירות גדול, אבל מעבר לכך היא שער כניסה נוח וטוב למי שמבקש להתחיל את ביקורו בארצות הברית במערב-התיכון, המחירים האטרקטיביים שלנו יסייעו לנו לכבוש נתח שוק גדול בתנועת התיירות של ישראלים הנוהרים ליעד זה כבר בזמן הקרוב", הוסיפה יעל קטן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: