אא

פינאייר משפרת את הטיסה במטוסי איירבוס A330 חדשים

החברה קולטת מטוסים חדישים, חסכוניים בדלק, עם מושבי-מיטה שטוחים ויותר פרטיות במחלקות העסקים המשופרות וכן צג בידור אישי ואפשרות לשלוח מסרונים בנייד במחלק תיירים.

Shutterstock Shutterstock
חברת התעופה הפינית, פינאייר, המיוצגת בישראל ע"י חברת Peace Air and Aviation, קולטת מטוסים חדישים מדגם איירבוס A330.

המטוסים החדשים צורכים 20% פחות דלק מהמטוסים הישנים של פינאייר מדגם MD-11 ויש בהם מחלקות עסקים משופרות, הכוללות 45 מושבים מדגם המאפשר מעבר ממושב למיטה שטוחה, תכנון פנים שמעניק לנוסע יותר פרטיות, יותר שטח איכסון וגישה מיידית למעבר שבין שורות המושבים. כשליש מהנוסעים במחלקת העסקים יכולים לבחור במושב-מיטה בודד, שאין לידם מושב נוסף, להגדלת הפרטיות.

גם במחלקת התיירים נעשו שיפורים – לכל נוסע יש מסך אישי להקרנת סרטים, מערכת שמע משוכללת ומתקדמת ואפשרות להפעיל מחשב נייד ולשלוח מסרונים בעת הטיסה.

הממונה על השירות לנוסע בפינאייר, מרקו רמס, הודיע בהלסינקי כי החברה קולטת השבוע את המטוס החמישי מדגם איירבוס 330, המיועד לטיסות ארוכות הטווח של החברה. לדבריו, ניכר באחרונה גידול משמעותי בביקוש לטיסות של אנשי עסקים בפינאייר, בעיקר בקווי התעופה בין אירופה לאסיה. לפיכך החליטה החברה להגדיל את מחלקות העסקים בצי המטוסים החדש ולהעלות עוד יותר את רמת השירות לנוסע העסקי. פינאייר מפעילה מטוסים אלו בטיסות לניו יורק, דלהי, סיאול ונגויה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: