אל על: 20% מהמכירות בשנה האחרונה בשיווק ישיר
עפ"י דבריו של המנכ"ל הפורש, חיים רומנו, במפגש סיכום עם התקשורת, השיווק הישיר באמצעות האינטרנט הניב תוצאות משמעותיות ביותר.
Shutterstock
במפגש הסיכום של חיים רומנו, מנכ"ל אל על הפורש, עם נציגי התקשורת הוא ציין ש- 20% ממכירות כרטיסי החברה מתבצעים בשיווק הישיר. האתר של החברה הוא הצלחה גדולה, לדבריו של רומנו, ומדי יום יש לו כ- 70 אלף כניסות.
רומנו הדגיש כי באמצעות המכירה הישירה באתר האינטרנט של אל על, נמכרו בשנה האחרונה כרטיסים בסך 70-80 מיליון דולר, מתוכם 60% לשוק הישראלי.
רומנו הדגיש כי באמצעות המכירה הישירה באתר האינטרנט של אל על, נמכרו בשנה האחרונה כרטיסים בסך 70-80 מיליון דולר, מתוכם 60% לשוק הישראלי.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}