אא

אליעזר שקדי ירוויח 115,000 שקל ברוטו לחודש באל על

המנכ"ל החדש יקבל חבילת הטבות גדולה אם החברה תהיה רווחית. 2% מהרווח השנתי של החברה, בונוס חד פעמי 2 מיליון שקל בגין השנה הקלנדרית הראשונה הושג הרווח, סכום חד פעמי של מיליון שקל בגין שנה קלנדרית נוספת שבה יושג רווח וכן אופציות הניתנות למימוש בשווי 3.292 מיליון שקל.

Shutterstock Shutterstock
מנכ'ל אל על הנכנס, אליעזר שקדי, ירוויח שכר של 115,000 שקל ברוטו לחודש, ההסכם רטרואקטיבית מיום 1 מנובמבר 2009.

לפי ההסכם, אם אל על תעבור לרווח שקדי יקבל תגמולים גדולים מאד. בונוס רווח בשיעור של 2% מהרווח השנתי של החברה לפני מס, בונוס חד פעמי בסך 2 מיליון שקל בגין השנה הקלנדרית הראשונה במהלך תקופת הכהונה שבה השיגה החברה רווח שנתי לפני מס, וזאת בהתאם לדוחות השנתיים לשנה האמורה. בנוסף, סכום חד פעמי וסופי של מיליון שקל בגין שנה קלנדרית נוספת, במהלך הכהונה שבה החברה השיגה רווח שנתי לפני מס. כמו כן יש לשקדי, בונוס שיפור תוצאות, סכום בשיעור של 2% מהשיפור המצרפי ברווח השנתי של החברה, לפני מס, החל משנת הבסיס ועד תום תקופת הכהונה, על פי הדוחות השנתיים. בונוס זה ישולם למנהל בגין שנת הבסיס ובגין כל שנה קלנדרית לאחר מכן שבה חל שיפור ברווח השנתי האמור בהשוואה לשנת השיא הקודמת בתקופת הכהונה.

כמו כן החברה תעניק לשקדי אופציה של 9,914,382 מניות הניתנות למימוש ל-9,914,382 מניות רגילות בנות 1.00 ש'ח ע.נ. כל אחת של החברה, המהוות, נכון למועד חתימת ההסכם, כ-2% מהון המניות המונפק של החברה. מחיר המימוש בגין כל אופציה יעמוד על 96.5 אג'. לפי הערכת השווי שהחברה קבלה, שווי האופציות ששקדי יקבל מעורך ב-3,293 מיליון שקל.

שקדי יהיה זכאי גם לכרטיסי טיסה, לו ולבני משפחתו כנהוג כיום בחברה למי שמכהן כמנכ'ל.

כחלק מהמו'מ עם שקדי אישר דיקטוריון אל על הקמת קרן לתגמול עובדים מצטיינים בסכום של 2 מיליון שקל. הקרן תוקם כשהתוצאות הכספיות של אל על יראו שיפור בשיעור של יותר מ-50% לעומת שנת 2009.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: