בג"ץ דחה עתירות ארקיע וישראייר לגבי טיסות אל על לאילת
בהחלטה צוין כי למעשה העתירה הוגשה טרם זמנה היות ושר התחבורה טרם קיבל החלטה לגבי אופי פעילות אל על בקו לאילת. עו"ד נרי ירקוני, המייצג את ארקיע: "השופטים קבעו כי יאפשרו לארקיע להגיש שוב את העתירה אם ולאחר שהשר יקבל החלטה סופית בעניין".
Shutterstock
המאבק על הקו לאלית ממשיך לתפוס כותרות. בג"ץ דחה היום את עתירות חברות התעופה ארקיע וישראייר נגד החלטת שר התחבורה לאפשר לאל על להיכנס לפעילות פנים ארצית עם טיסות לאילת.
בהחלטה צוין כי למעשה העתירה הוגשה טרם זמנה, בטרם קיבל שר התחבורה החלטה לגבי אופי פעילות אל על בקו לאילת.
עו"ד נרי ירקוני, המייצג את ארקיע, אמר בתגובה כי: "השופטים קבעו כי יאפשרו לארקיע להגיש שוב את העתירה אם ולאחר שהשר יקבל החלטה סופית בעניין, ומבלי לפגוע בזכויותיה של ארקיע. בנוסף לכך, קבעו כי אל על לא תוכל לטוס לאילת אף לאחר קבלת החלטת השר, ובטרם ארקיע תשוב ותעתור לבג"ץ, תוך שהיא מותירה לארקיע פרק זמן של לפחות 30 יום לעשות כן". מדובר במעין "צו ביניים", שכן אל על אינה יכולה לטוס כרגע לאילת, ואף לא תוכל לעשות כן גם אם השר ייתן לה רישיון בטרם בג"ץ ידון בנושא. לאור זאת ארקיע בהחלט שבעת רצון מן ההחלטה".
בהחלטה צוין כי למעשה העתירה הוגשה טרם זמנה, בטרם קיבל שר התחבורה החלטה לגבי אופי פעילות אל על בקו לאילת.
עו"ד נרי ירקוני, המייצג את ארקיע, אמר בתגובה כי: "השופטים קבעו כי יאפשרו לארקיע להגיש שוב את העתירה אם ולאחר שהשר יקבל החלטה סופית בעניין, ומבלי לפגוע בזכויותיה של ארקיע. בנוסף לכך, קבעו כי אל על לא תוכל לטוס לאילת אף לאחר קבלת החלטת השר, ובטרם ארקיע תשוב ותעתור לבג"ץ, תוך שהיא מותירה לארקיע פרק זמן של לפחות 30 יום לעשות כן". מדובר במעין "צו ביניים", שכן אל על אינה יכולה לטוס כרגע לאילת, ואף לא תוכל לעשות כן גם אם השר ייתן לה רישיון בטרם בג"ץ ידון בנושא. לאור זאת ארקיע בהחלט שבעת רצון מן ההחלטה".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}