אא

בריטיש איירווייס מאפשרת לחברי ה"זהב" וה"כסף" של bmi ליהנות מיתרונות ה- Executive Club

בעקבות החלטת bmi להפסיק את טיסותיה לארץ, החליטה בריטיש איירווייס לאפשר לחברי מועדון הנוסע המתמיד של bmi, שיצטרפו ל- Executive Club עד ה- 14 בפברואר 2010, לשמור על הסטטוס שלהם וליהנות מההטבות המיוחדות לחברים.

Shutterstock Shutterstock
יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס בישראל, ציינה כי המעבר למועדון הנוסע המתמיד הינו ללא תשלום והוסיפה כי 'כבר 79 שנה שבריטיש איירווייס משרתת את הנוסעים הישראליים, ואנו ממשיכים להציע לכל לקוחותינו, ותיקים כחדשים, שירות באיכות בלתי מתפשרת. אנו רואים חשיבות רבה בכך שנוסעים מתמידים, בחברות אשר מפסיקות לטוס לארץ, ייהנו אף הם מהיתרונות של מועדון הנוסע המתמיד Executive Club של בריטיש איירווייס'.

מחזיקי כל סוגי הכרטיסים, אשר יעברו ל- Executive Club, יקבלו בונוס מיילים נוסף בטיסות במחלקות יוקרה ושתי מזוודות בכל טיסה ובכל מחלקה.

בנוסף, מחזיקי כרטיס 'כסף' ייהנו מהטבות של 25% תוספת על מיילים הנצברים בטיסות בריטיש איירווייס ובחברות בברית התעופה OneWorld ואירוח זוגי בלמעלה מ-150 הטרקלינים היוקרתיים של בריטיש איירווייס בכל טיסה של החברה או של החברות בברית OneWorld.

מחזיקי כרטיס 'זהב' יהנו מהטבות של 50% תוספת על מיילים הנצברים בטיסות בריטיש איירווייס ובחברות בברית התעופה OneWorld, אירוח זוגי בכל הטרקלינים , בידוק נפרד וכן שדרוג זוגי לפי בחירה, עבור 2000 נקודות סטטוס שנצברו במהלך שנת החברות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: