אא

אבי פרידמן:"שרומנו יטוס בקונטיננטל ויראה את ההבדל"

מנכ"ל קונטיננטל אומר את הדברים על רקע דבריו של מנכ"ל אל על חיים רומנו, שאמר שאף חברה שטסה מישראל אינה יכולה להתחרות בפירסט של אל על. פרידמן:"המוצר של קונטיננטל על הקו הטרנס אטלנטי הוא המוצר הטוב ביותר שקיים בשוק. גם באקנומי וגם בביזנס פירסט, אין לנו שום מתחרה בעניין הזה"

לאחר שמנכ"ל חברת אל על, חיים רומנו, דיבר אתמול בשבחיה של מחלקות הפירסט והעסקים של חברת אל על ואמר שאין לה מתחרים בקרב החברות הטסות ישירות לארצות הברית, נתן לו  היום תשובה, מנכ"ל, חברת קונטיננטל בישראל, אבי פרידמן שאמר: "אני לא מאמין שהוא אמר את זה. אבל אם הוא אמר, שרומנו יטוס בקונטיננטל ויראה את ההבדל".


פרידמן המשיך ואמר: " המוצר של קונטיננטל על הקו הטרנס אטלנטי הוא המוצר הטוב ביותר שקיים בשוק. גם באקנומי וגם בביזנס פירסט. אין לנו שום מתחרה בעניין הזה. הנוסעים מצביעים בידיים ועובדה שאחוזי התפוסה שלנו לארצות הברית מגיע ל-96%. מאחר ויש ירידה במספר הנוסעים האמריקאים העובדה שהישראלים טסים קונטיננטל". משמע אתם לוקחים נוסעים לאל על? "לא אמרתי את זה. השוק כל כך גדול, אנחנו רק שתי טיסות לישראל. הביזנס שלנו הוא מוצר מעולה ואין לו מתחרים במדינת ישראל. על זה אין שום עוררין. הן מבחינת המושב, הן מבחינת השירות. אנחנו נותנים מחיר ביזנס קלאס ושירות פירסט קלאס. מי שטס איתנו יכול להעיד על כך".
ובאל על?


"היא חברה מצויינת". פרידמן עוקץ את ההסכם בין אל על לחברת אמריקן איירליינס ואומר: "נאמר שלאל על יש את האפשרויות הכי רבות לטוס מישראל לארצות הברית דרך אירופה. אז לאל על יש מספר יעדים באירופה שמהם אמריקן איירליינס טסה, אנחנו טסים מכל היעדים באירופה. כל נוסע שרוצה לטוס מאיזשהו יעד באירופה, להמשיך לארצות הברית, ולחזור ישירות מארצות הברית הוא עושה את זה עם קונטיננטל בלי שום בעיות".
בתוך כך קונטיננטל מכניסה מושבי מיטה חדשים במחלקת הביזנס פירסט של החברה. העצוב החדשני של המושב מאפשר הטיה של 180 מעלות. התקנת המושבים תחל בסתיו 2009.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: