אא

לופטהנזה עורכת תחרות לבחירת כינוי למטוסי האיירבוס A-380 שיכנסו לשירות בקיץ 2010

חברת התעופה משיקה את "מטוסי הדגל" הראשונים, שיקראו "פרנקפורט" "ומינכן". המטוסים, שימסרו רשמית לחברה במאי 2010, יוצבו בפרנקפורט וישרתו בשלב ראשון יעדים בצפון אמריקה ובאסיה. הפרס בתחרות לבחירת כינוי למטוס הינו מיליון מיילים בתוכנית Miles & More.

Shutterstock Shutterstock

לופטהנזה הודיעה כי ביום שישי האחרון, הושלמה צביעתו של מטוס האיירבוס הראשון מדגם A-380 של החברה, במתקן הקליטה של חברת איירבוס בהמבורג. המטוס יקרא על שם העיר פרנקפורט, מרכז פעילותה של החברה. המטוס השני, שהגיע למתקן זה באמצע השבוע שעבר, יקבל את שמה של העיר מינכן, ששדה התעופה שלה הוא מרכז הפעילות השני בחשיבותו ללופטהנזה.

במקביל, תיפתח ביום שני הקרוב, באתר האינטרנט הייעודי של לופטהנזה, תחרות שתאפשר לכל אדם להשתתף בבחירת שם תואר - כינוי מיוחד למטוסי ה- A-380. הזוכה בתחרות יוכל לזכות במיליון מיילים בתכנית הנוסע המתמיד Miles & More. כמו כן ניתן יהיה לקבל באתר מידע רב ולצפות בסרטים ובתמונות של המטוס החדיש.

עפר קיש, מנכ"ל לופטהנזה בישראל: "לקוחות לופטהנזה בישראל יוכלו לחוות כבר בחודשים הקרובים, חוויית טיסה "מעולם אחר" בטיסותיהם מפרנקפורט ליעדים נבחרים בצפון אמריקה והמזרח הרחוק. זאת במסגרת השקת "מטוסי הדגל" החדישים מדגמי איירבוס A-380. לופטהנזה תשלב את המטוסים בטיסותיה ליעדים אלה וליעדים נוספים החל מחודש מאי הקרוב, במסגרת לוח הטיסות של קיץ 2010".

מפרט טכני של מטוס האיירבוס A-380: אורך: 72.7 מטר, מוטות כנפיים: 79.8 מטר, גובה: 24.1 מטר, מספר מושבים: כ-550, טווח טיסה: 12,120 ק"מ, צריכת דלק: 3.4 ליטר לנוסע/100 ק"מ, קיבולת דלק מרבית: 310,000 ליטר, מהירות שיוט: כ-900 ק"מ לשעה.



הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: