ארקיע: העברת הטיסות משדה דב תפגע בתחרות ובכיסי הצרכנים
על רקע הודעת שרי התחבורה והשיכון על כוונתם לפעול במשותף לפינוי שדה דב אומרים בארקיע כי: "ההחלטה לסגור את שדה דב במקום לפתח אותו מצעידה את ישראל אחורה".
Shutterstock
בחברת ארקיע ספגו השבוע מכה אחר מכה. זה התחיל בהודעת שר התחבורה, ישראל כץ, שהחליט לאפשר לחברת אל על לטוס מנתב"ג לאילת, וממשיך עם החלטתם המשותפת של שר התחבורה ושר השיכון, אריאל אטיאס, לפעול לפינוי שדה דב.
מחברת ארקיע נמסר בתגובה כי: "שדה דב משמש כיום למעלה ממיליון נוסעים בשנה הטסים ממנו לאילת לצרכי עסקים ונופש, וההחלטה שהתקבלה לפעול לסגירתו תפגע באותם הנוסעים. על רקע ההחלטה שהתקבלה בסוף השבוע החולף לאשר לחברת אל על להפעיל טיסות בקו נתב"ג-אילת, העברת הטיסות המתקיימות כיום משדה דב לנתב"ג תפגע בתחרות ובכיסי הצרכנים".
כמו כן אמרו בארקיע כי: "בנוסף, המגמה בעולם היא שדות תעופה משניים לחברות לואו קוסט ולטיסות פנים ארציות וההחלטה לסגור את שדה דב במקום לפתח אותו מצעידה את ישראל אחורה".
מחברת ארקיע נמסר בתגובה כי: "שדה דב משמש כיום למעלה ממיליון נוסעים בשנה הטסים ממנו לאילת לצרכי עסקים ונופש, וההחלטה שהתקבלה לפעול לסגירתו תפגע באותם הנוסעים. על רקע ההחלטה שהתקבלה בסוף השבוע החולף לאשר לחברת אל על להפעיל טיסות בקו נתב"ג-אילת, העברת הטיסות המתקיימות כיום משדה דב לנתב"ג תפגע בתחרות ובכיסי הצרכנים".
כמו כן אמרו בארקיע כי: "בנוסף, המגמה בעולם היא שדות תעופה משניים לחברות לואו קוסט ולטיסות פנים ארציות וההחלטה לסגור את שדה דב במקום לפתח אותו מצעידה את ישראל אחורה".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}