אא

נתב"ג במקום הראשון בין שדות התעופה במזרח התיכון

עפ"י נתוני דירוג שדות התעופה העולמי של ארגון ACI זוכה נתב"ג זו השנה השלישית ברציפות למקום הראשון בין כל נמלי התעופה באזור

ארגון שדות התעופה הבינלאומי פרסם היום את דירוג שדות התעופה המובילים בסקר שביעות רצון לשנת 2009. נמל התעופה בן גוריון ממוקם במקום הראשון במזרח התיכון בדירוג שדות התעופה בעולם.

הדירוג מתבסס על תוצאות של כ-275,000 שאלוני שביעות רצון, הבודקים למעלה מ-30 רכיבים שונים, שמילאו נוסעים ב-118 שדות תעופה ברחבי העולם בשנת 2009. הסקר בוחן ישירות את ההערכה של 30 הרכיבים, החל מהרישום לטיסה ועד ההגעה לשער העלייה למטוס.

זו השנה השלישית ברציפות בה מדורג נמל התעופה בן גוריון במקום הראשון במזרח התיכון. דירוג חשוב זה של ארגון שדות התעופה הבינלאומי מצטרף לדירוגים בינלאומיים רבים נוספים, בהם ממוקם נתב"ג במקומות הגבוהים בעולם. בשנת 2009 עברו בנתב"ג כ- 10.5 מיליון נוסעים.

במסגרת מדיניות רשות שדות התעופה לשיפור מתמיד הקצתה מועצת הרשות סך של 3.7 מיליארד ₪ שיושקע בשדרוג תחומי הבטיחות, התשתיות, הביטחון והשירות לנוסע.

מנכ"ל רש"ת, קובי מור, אומר: "דירוג נתב"ג במקום הראשון בסקר בינלאומי מרכזי זה הינו חשוב ומחמיא. שנת 2009 היתה שנה, בה ספגה התעופה בכלל והתעופה בישראל בפרט מכה קשה כחלק מההשפעות של המשבר הכלכלי העולמי. יחד עם זאת, עובדי הרשות המשיכו להעניק שירות ברמה גבוהה ביותר גם בימי השיא, בהם עברו בנתב"ג כ- 60,000 נוסעים".

ארגון ה- ACI הינו הארגון העולמי לרשויות שדות תעופה ושדות תעופה. בין יעדיו של הארגון: קידום ענייני התעופה בהיבטים הקשורים לשדות תעופה, ניהול שדות התעופה, שיפור הידע המקצועי, חילופי המידע, ולהבטיח את האינטרסים של שדות התעופה בקרב מקבלי ההחלטות במסגרת הארגונים השונים כגון – ICAO, ECAC, וכד'.
הארגון פועל במסגרת 5 אזורים גיאוגרפיים ובמסגרת הארגון העולמי פועלות חמש ועדות עולמיות, בהם נציגים מכל חמשת האזורים, בדרך כלל, יו"ר וסגני יו"ר ועדות אזוריות ומספר מצומצם של חברים המוגדרים חברים מקצועיים בתחומים אלה. נציגי רש"ת משולבים בוועדות השונות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: