אא

בעקבות שביתת הטייסים לופטהנזה צפויה לבטל 10 טיסות בקו לישראל

החברה פרסמה היום [שבת] את עשר הטיסות שאמורות להתבטל בשל שביתת טייסי החברה, שאמורה להתקיים בין הימים שני עד חמישי השבוע ופותחת החל ממחר בבוקר מוקד שירות מיוחד.

Shutterstock Shutterstock
עקב שביתת טייסי לופטהנזה, שמתוכננת להתחיל ביום שני הקרוב ה-22 בפברואר תיאלץ החברה לבטל מספר טיסות בין ה- 22 וה- 25 בפברואר, בקו פרנקפורט–תל אביב וליעדים רבים מסביב לעלום.

חברת לופטהנזה צפויה לבטל 5 טיסות לכל כיוון בקו ת"א-פרנקפורט, בהן: טיסה מספר 686 מפרנקפורט לת"א וטיסה מספר 687 מת"א לפרנקפורט בימים שני – חמישי, בין התאריכים 22-25 בפברואר. בנוסף, לופטהנזה תיאלץ לבטל את טיסת הלילה מפרנקפורט לארץ, שמספרה 690, ביום שלישי ה- 23 בפברואר ואת טיסת הבוקר לפרנקפורט, שמספרה 691, ביום רביעי ה- 24 בפברואר.

טיסות לופטהנזה בקו מינכן – תל אביב פועלות כסדרן, כמו כן טיסה מספר 690 מפרנקפורט בימים שני, רביעי וחמישי וטיסה מספר 691 לפרנקפורט בימים שני, שלישי וחמישי.

מידע מעודכן על מצב הטיסות וביטולים צפויים, ניתן לקבל באתר האינטרנט של לופטהנזה: www.lufthansa.com או במוקד שירות הלקוחות של החברה בארץ, שמספרו: 1-80-937-1-937, אשר יפתח ביום א' בשעה 9:00 בבוקר.

חברת לופטהנזה מציינת כי היא "מצטערת ומתנצלת על כל אי נוחות העלולה להיגרם לנוסעים בעקבות שביתה זו והיא תעשה כל מאמץ למזער את השפעותיה של השביתה על פעילותה הסדירה ועל ציבור הנוסעים והלקוחות שלה".

החברה מוסיפה כי "נוסעים אשר הוזמנה עבורם טיסה לתאריכים בתקופת השביתה המתוכננת, יכולים לשנות את מועד הטיסה בחברת לופטהנזה למועד אחר, ללא חיוב כספי. זאת במידה וכרטיס הטיסה שלהם הוצא לפני ה- 18 בפברואר והם מתכוונים לטוס לפני ה- 31 במאי 2010, מבלי לשנות את מסלול הנסיעה המקורי שלהם".

כמו כן אומרים בלופטהנזה כי: "איגוד הטייסים של גרמניה הורה לטייסי חברת לופטהנזה לפתוח בשביתה בין התאריכים 22-25 בפברואר. החלטה זו התקבלה למרות מאמציה של הנהלת חברת לופטהנזה ללכת לקראת הטייסים בדרישותיהם השונות, במסגרת משא ומתן מתמשך שהתנהל בין ההנהלה ובין הטייסים. בנוסף לדרישת הטייסים לשמור על בטחון תעסוקתי הועלתה מצידם דרישה לתת להם זכויות בנושאים שונים, שמשמעותן התערבות בניהול החברה".

"דרישה זו אינה מתקבלת על הדעת", אומרים בחברה ומוסיפים כי "הנהלת לופטהנזה מצרה על כי למרות נכונותה ללכת לקראת הטייסים בדרישות הנוגעות לשמירת מקומות העבודה שלהם, אלה לא נענו להצעותיה ועל כן ההחלטה לפתוח בשביתה, אינה מקובלת או סבירה גם בנסיבות אלה. לופטהנזה קוראת לאיגוד הטייסים לשקול את טובת החברה ונוסעיה ולבטל ללא דיחוי את ההחלטה לפתוח בשביתה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: