אא

השר כץ מינה צוות מקצועי בינמשרדי שיבחן חלופות לפינוי שדה דב מתל אביב

הצוות הוקם לאחר פגישה שהתקיימה בין השרים כץ ואטיאס בעקבותיה החליטו השניים לפעול במשותף לפינוי מתחם שדה התעופה.יבחן מכלול המשמעויות להפסקת פעילותו של השדה ובכללם שימושי התעופה האזרחית והצבאית .

Shutterstock Shutterstock
שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ מינה היום צוות מקצועי שיבחן חלופות להפסקת פעילותו של שדה התעופה, דוב הוז בתל אביב. הצוות התבקש להגיש את ממצאיו עד ל- 1 ביולי 2010.
הצוות הוקם לאחר פגישה שהתקיימה בחודש שעבר בין השר כץ לבין שר השיכון, אריאל אטיאס, בעקבותיה החליטו השניים לפעול במשותף כדי להביא לפינויו של מתחם שדה דב.
שר התחבורה ציין כי הצוות יבחן את מכלול המשמעויות להפסקת פעילותו של שדה דב ובכללם את שימושי התעופה האזרחית והצבאית וכן תשתיות אוויריות וקרקעיות חלופיות למתן שירותים לתעופה האזרחית עקב הפסקת הפעלת שדה התעופה.
כמו כן יבחן הצוות את התוכניות לפיתוח המקרקעין, תשתיות תחבורה, זכויות קיימות במקרקעי שדה התעופה, התמורות שינתנו בגינן וההיתכנות ליישום הפסקת פעילותו של שדה התעופה. הצוות הבינמשרדי ייעזר לצורך עבודתו גם ביועצים ובמומחים חיצוניים ויזמן להופיע בפניו גורמים נוספים ככל שידרש.
מתחם שדה דב משתרע על שטח של כ- 1300 דונם, כ- 800 דונם מתוכם הם שטח צבאי. פינוי המתחם יאפשר להקים במקום כ- 12 אלף יחידות דיור ולהקל בכך על מצוקת הדיור הקיימת כיום בתל אביב.
בראש הצוות יעמוד מנכ"ל משרד התחבורה, יעקב גנות וחברים בו: מנהל רשות שדות התעופה, קובי מור, מנהל מינהל מקרקעי ישראל, ירון ביבי, ראש תחום תכנון במשרד הביטחון, סא"ל אייל עזרא, מהנדס עיריית תל אביב, חזי ברקוביץ, היועצת המשפטית של משרד התחבורה , מלי סיטון, ראש מטה תעופה ברת"א, גדי רגב ומנהל אגף תכנון וכלכלה במשרד התחבורה, אבי ירושלמי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: