תל אביב 21°c
ניו יורק 13°c
לונדון 4°c
פריז 7°c
ברלין 2°c
אתונה 19°c
לרנקה 20°c
אא

ארקיע שוב עתרה לבג"צ כנגד ההיתר לטיסות אל על לאילת

ארקיע בעתירה: אל על תהיה מונופול גם בקו לאילת. מותר לה הרי ממילא להטיס תיירים לאילת ללא מגבלה. שיקולי שר התחבורה – לא ענייניים.

Shutterstock Shutterstock
בעתירה באמצעות עורכי הדין נרי ירקוני , משה לשם ודרור שטרום , נכתב שהחברה מתנגדת להחלטת שר התחבורה בטענה שהיא אינה עניינית, אלא פוליטית, וכי היא תביא בניגוד לדברי שר התחבורה רק לנזקים לציבור הנוסעים הישראלי.. עוד טוענת החברה ששר התחבורה, בניגוד להבטחותיו, הותיר את המונופול של אל על בטיסות הבינלאומיות, מבלי לתת לארקיע כל הזדמנות להתחרות באופן שיוויוני באל על.
לאחרונה קבע הגורם הממשלתי התעופתי הבכיר ביותר בישראל, מנהל רשות התעופה כי: "במצב הנוכחי חברת אל על יכולה להטיס תיירים בקו לאילת במסגרת STOP OVER כך שמענה להובלת תיירים קיים גם היום. בכך תפגע רמת השרות לנוסע ותצטמצם התחרות על כל המשתמע מכך".
כזכור, בג"צ דחה את עתירתה הקודמת של ארקיע בטענה ששר התחבורה טרם גיבש החלטה סופית באותה העת, וקבע שלאחר שתתקבל החלטה זו יינתנו לה 30 יום להגשת הבג"צ מחדש.
לדברי ארקיע, שר התחבורה התיר לאל על, אשר נהנית מהטבות מופלגות בנתב"ג, במחירי האגרות והדלק, להשתלט בלא כל מכרז על הקו לאילת, מבלי שום צורך. ארקיע סבורה שקיימת תחרות בקו בין ארקיע לישראייר על כיס הנוסעים הישראלים, ואילו את התיירים יכולה אל על ממילא להטיס לאילת כאוות רצונה.
לדברי ארקיע, העילה האמיתית לבקשת אל על לטוס לאילת הינה תחילת טיסות ארקיע לפריס, שהיוו את התחרות הראשונה של ארקיע באל על, לאחר שקיבלה לכל אורך הדרך רק את ה"שאריות" של קווי הטיסה בדמות זכויות טיסה ל"יעדים אקזוטיים" לדבריה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: