אא

ועד העובדים נגד הנהלת אל על

ועד העובדים החליט להלחם בהנהלה על רקע פיטורי העובדים הארעיים והבקשה מהעובדים להשקיע שעות נוספות. יוסי לוי, יו"ר נציגות העובדים באל על: "התנהלות ההנהלה הוא כשלון אחד גדול, נפעל בכל תוקף ונחישות להגן על ציבור העובדים".

Shutterstock Shutterstock
ימים בודדים עברו מאז פיטרה הנהלת אל על כ- 200 עובדים ארעיים וכבר פונה ההנהלה לעובדים הקבועים בבקשה להשקיע שעות נוספות עקב עליה בכמות הנוסעים וקליטת מערכת בידוק חדשה.

במכתב שהופץ בימים האחרונים לציבור עובדי אל על פנתה ההנהלה לציבור העובדים, גם במשרדים, בבקשה להירתם למשימה ולהשקיע מזמנם שעות נוספות רבות, אף שלגבי חלק מהעובדים מדובר ביציאה לשטח. לטענת ועד העובדים כמות השעות הנוספות הנדרשת אינה חוקית. יוסי לוי, יו"ר נציגות העובדים: "לא נאפשר להנהלה לעשות כרצונה. במקום לאחד את השורות לקראת העבודה המאומצת בתקופת החגים, ההנהלה עסוקה בפגיעה בציבור העובדים. היא מפטרת עובדים ובמקביל דורשת מעובדים אחרים לעבוד שעות רבות נוספות מעבר למותר בחוק. האבסורד הוא שבסופו של דבר התרגיל הניהולי עולה לחברה גם הרבה יותר כסף שכן ההנהלה מעדיפה לתגמל את העובדים הנשארים בגין עבודתם בעוד שאת העובדים הזולים היא שלחה הביתה."

בחוזר שהופץ על ידי הנהלת החברה צוין כי: "מאחר ואנו קולטים מערכת בידוק חדשה בתחנת ישראל ובתחנות העולם, אנו מבקשים מאנשים ברחבי החברה להירתם ולעזור לעובדי התחנה בתקופה זו".

בתגובה אמר יוסי לוי, יו"ר נציגות העובדים, כי: "בתקופה הכי מאומצת לציבור עובדי אל על בחרה ההנהלה לפטר מאות עובדים ובמקביל להשיק מערכת מחשוב חדשה המצריכה משאבים רבים. העובדים המכירים את המערכת הישנה פוטרו והיום עקב תקלות במערכת החדשה העובדים החדשים עוברים קורס ללימוד המערכת הישנה. התנהלות ההנהלה הוא כשלון אחד גדול. העובדים וציבור הנוסעים הם אלו שישלמו מחיר כבד על כל ההחלטות החלמאיות של מנהלי החברה. לא נותרה להנהלה ברירה אלא להחזיר לעבודה את העובדים הזמניים. זוהי הדרך היחידה לפתרון הבעיות. אנחנו רואים בחומרה רבה את התנהגות והתנהלות החברה ונפעל בכל תוקף ונחישות להגן על ציבור העובדים בכל האמצעים העומדים לרשותנו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: