אא

מאלב תגדיל החל מה-1 באפריל את מספר הטיסות בקו לישראל ל-12

במסיבת עיתונאים לרגל מינויה של חברת טל תעופה ל GSA של החברה בישראל, הודיעו בכירי החברה כי אין שינוי במדיניות עמלת הסוכנים.

Shutterstock Shutterstock
טל תעופה ומאלב קיימו הבוקר מסיבת עיתונאים לרגל מינויה של טל תעופה ל- GSA של חברת התעופה ההונגרית בארץ, החל מה- 1 במרץ. בארוע נכחו שגריר הונגריה בישראל, זולטן סנטגיורגי, נציגות של בכירי מאלב - איזי מארק, מנהל המכירות הבינלאומי, דניאל שור, מנהל המכירות האיזורי ומנהל יחסי הציבור של החברה, אדם אגדוש וכן הנהלת טל תעופה, בראשם המנכ"ל, גדעון טהלר וניסים סגיס, המנהל המסחרי. 

ראשי החברה הודיעו כי החל מה- 1 באפריל ולמשך כל עונת הקיץ יופעלו 2 טיסות יומיות, למעט בימים רביעי ושבת, שבהם תתקיים טיסת בוקר בלבד, ובסך הכל 12 טיסות שבועיות עם כ- 1,000 מושבים ובהמשך הקיץ תתווסף אף טיסה נוספת. כמו כן תעבור החברה להשתמש בבואינג 737-800 בעל 160 מושבים. 

מאלב, שהפעילה בשנים האחרונות נציגות ישראלית, החליטה לעבור לפעילות עם GSA מקומי וזאת במסגרת מדיניות חדשה של התייעלות וחיסכון, שבאה לידי ביטוי בסגירת נציגויות נוספות בכל העולם וכמובן גם בישראל.

לגבי עמלות לסוכנים אמר דניאל שור, המנהל האזורי של החברה באירופה ובישראל, כי אין בכוונת החברה לשנות את המדיניות שנוקטת החברה של עמלת סוכן בגובה 7%, אך ציין כי לדעתו אם "השחקן המרכזי" בשוק תשנה את המדיניות ייתכן שזה ישפיע על עוד חברות.

גדעון טהלר, מנכ"ל טל תעופה, מסר כי החברה תתמקד בארבעה נושאים עיקריים: חיזוק והגברת הקשר עם סוכני הנסיעות בישראל, קידום חברת מאלב בשוק המקומי, קידום שדה התעופה בבודפשט כנקודה מרכזית וחשובה לטיסות המשך בכל רחבי אירופה וכן בקידום העיר בודפשט ומדינת הונגריה כארץ תיירות מרתקת עם מגוון אפשרויות רב.

חברת מאלב, החברה ב- One world מציעה לנוסעים בחברות התעופה, אשר צברו זכויות במועדוני הנוסעים של חברות תעופה אחרות, לקבל מחברת מאלב את ההטבות שצברו וכמו כן עבור חברות ינתנו הטבות מיוחדות במועדון הנוסע המתמיד של החברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: