אא

שביתת דיילי בריטיש איירווייס: שלב ב'

בשלב ב' של השביתה, שיתקיים בתאריכים 27-30 במרץ, צפויות להתבטל שתי טיסות: טיסת הבוקר מלונדון לתל אביב ב- 27 במרץ, שמספרה 165 וטיסה מספר 164 מתל אביב ללונדון ב- 28 במרץ.

החלק השני של שביתת דיילי בריטיש איירווייס, שהחלק הראשון שלה התקיים בתאריכים 20-22 במרץ, אמורה להתקיים בין התאריכים 27-30 בחודש. מתוך 16 טיסות בקו ת"א-לונדון, שאמורות להתקיים בימי השביתה, צפויות להתבטל 2 טיסות בלבד: טיסת בוקר מלונדון לת"א, מס' 165, ב- 27 במרץ והטיסה מת"א ללונדון, מס' 164, ב- 28 בחודש.

חברת בריטיש איירוייס מסרה כי "בשל ההיענות הגדולה של הדיילים להתייצב לעבודה ולעבוד כרגיל בימי השביתה , החברה הצליחה להרחיב את מספר הטיסות שימשיכו לפעול כרגיל ואף השיבה לפעילות טיסות שבוטלו. 70% מהטיסות ארוכות הטווח הממריאות משדה התעופה הית'רו יפעלו כרגיל".

מנכ"ל בריטיש איירווייס, וילי וולש, אמר כי "בריטיש איירווייס הפעילה בהצלחה מרובה בסוף השבוע שעבר את תוכנית ההיערכות הגדולה בהיסטוריה, כאשר מספר גדול של צוותים התייצבו לעבודה כרגיל", והוסיף כי "בשל המספר הגבוה של צוותים המבקשים לעבוד גם עתה, אנו מגדילים משמעותית את מספר הטיסות ונפעיל לו"ז טיסות מלא משדות התעופה גייטוויק ולונדון סיטי".

מהחברה נמסר כי "נוסעים אשר בבעלותם כרטיסים לטיסה שבוטלה יכולים לשנות את מועדי הטיסות במהלך 355 הימים העוקבים מיום הטיסה המקורי ללא כל חיוב כספי, לקבל זיכוי מלא או לחילופין לשנות לטיסות בחברות תעופה אחרות, בתאום עם מחלקת ההזמנות של בריטיש איירווייס".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: