אא

ועד עובדי אל על שוקל לשבש את פעילות החברה

ביום חמישי האחרון אשררה ההסתדרות את סכסוך העבודה. יוסי לוי, יו"ר וועד עובדי החברה: "החוצפה של ההנהלה לא תיאמן. בזמן שהחברה הפסידה כ- 76 מיליון דולר בשנת 2009, עלות השכר של המנכ"ל היוצא היא 8.2 מיליון שקל, המנהלים משתכרים מאות אלפי שקלים בחודש ומהעובדים מבקשים לקצץ. זה פשוט אבסורד."

Shutterstock Shutterstock
עובדי אל על מוחים על דרישת הנהלת החברה מהעובדים לבצע קיצוצים שונים שעה שההנהלה הבכירה משתכרת עשרות ומאות אלפי שקלים בחודש, כפי שעולה מהדו"חות הכספיים של החברה שפורסמו היום. עוד עולה מהדו"חות, כי החברה הפסידה כ- 76 מיליון דולר. העובדים טוענים כי צעדי ההתייעלות שההנהלה מבצעת באופן חד צדדי גורמת לעומס בלתי סביר על העובדים ופוגעת ברמת השירות של החברה. משכך, שוקל ועד העובדים בראשותו של יוסי לוי לשבש את פעילות החברה.

ביום חמישי שלח אבי אדרי, יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, מכתב להנהלת החברה ובו הודיע כי סכסוך העבודה "תלוי ועומד ובמידת הצורך יופעל כמענה לפעילותכם החד צדדית". עוד ציין אדרי כי קיבל פניות מנציגות העובדים לפיהן הנהלת החברה קובעת עובדות בשטח בהיבטי תגמול והעסקה וזאת באופן חד צדדי.

יוסי לוי, יו"ר ועד עובדי אל על: "הנהלת החברה הובילה אותנו לקריסה. מצד אחד ההנהלה פיטרה עובדים וקיצצה בעלויות ומצד שני העובדים הקבועים קורסים תחת הנטל והנוסעים מקבלים שירות פחות טוב. כל ההתייעלות הזו באה על חשבון העובדים ולא על חשבון השכר של המנהלים. הם ממשיכים להרוויח עשרות ומאות אלפי שקלים והעובדים שלנו נושאים בכל הנטל. אנחנו לא ניתן לזה יד. צר לי שהמאבק הזה יפגע בלקוחות של החברה אבל לא נותרה לנו ברירה. אולי הנהלת החברה תתעשת ותבין שאי אפשר להתנהל ככה. עובדי החברה הם לא עבדים."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהאל עלועד עובדי אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: