אא

אוסטריאן מרחיבה את פעילותה בישראל

החל מה- 1 במאי 2010 תפעיל החברה מטוסים רחבי גוף מדגם בואינג 767-300 ותציע שירות משודרג בקו ת"א-וינה באמצעות שתי טיסותיה היומיות.

Shutterstock Shutterstock

אוסטריאן, חברת התעופה האוסטרית, מרחיבה  את פעילותה בישראל בעונת הקיץ.


החל מה-1 במאי 2010 החברה תשדרג את פעילותה בקו וינה – תל אביב ותפעיל מטוסים רחבי גוף חדישים מדגם בואינג 767-300 בשתי טיסותיה היומיות מנתב"ג לוינה, במקום מטוסים צרי גוף אשר שימשו את החברה בטיסותיה בעונת החורף האחרונה.


עם המעבר למטוסים רחבי גוף, אוסטריאן תגדיל משמעותית את היצע המושבים על הקו ב-28% בהשוואה לפעילותה בעונת החורף.


מטוסי הבואינג 767-300 יופעלו בתצורה של שתי מחלקות שירות, 30 מושבים במחלקת עסקים ו-200 מושבים במחלקת תיירים. שתי המחלקות מציעות מערכת בידור מתקדמת עם מסכים אישיים לכל נוסע. המושבים במחלקת העסקים ניתנים להטיה של 172 מעלות וכן קיים מרווח לרגליים של 154 ס"מ .


דפנה בן-משה, המנהלת המסחרית של אוסטריאן בישראל: "אנו שמחים להציע ללקוחותינו בארץ, אפשרות ליהנות מטיסות נוחות במטוסים חדישים רחבי גוף. אוסטריאן גאה להציע שירות ברמה גבוהה בכל המחלקות על פי מיטב מסורת האירוח המאפיינת את אוסטריה כמדינת תיירות. במקביל לקוחותינו יוכלו ליהנות מטיסות המשך נוחות ל-130 יעדים באירופה וברחבי העולם ומהעובדה שזמן המעבר המינימאלי בין טיסות בנמל התעופה של וינה הוא הקצר באירופה- 25 דקות בלבד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: