אא

אייר פראנס-KLM ישראל משיקה את "BlueBiz"

התכנית, שמיועדת לעסקים קטנים ובינוניים, מאפשרת צבירת נקודות משותפת של העסק. הנקודות ניתנות להמרה תמורת כרטיסי טיסה והטבות נוספות. התכנית החדשה תחליף את התוכניות שהיו קיימות עד כה בכל אחת מהחברות בנפרד.

תוכנית ה- "BlueBiz" מציעה לבעלי עסקים קטנים ובינוניים את האפשרות לצבור נקודות בעבור העסק, בכל כרטיס, הנרכש במהלך נסיעה עסקית "Blue Credits" של העובדים באייר פראנס או ב-KLM. את הנקודות הנצברות ניתן לנצל לטובת רכישת כרטיסים ושדרוגם בכל טיסה עסקית של עובדי העסק. עובדים, החברים במועדון ה"Flying-Blue" של אייר פראנס KLM, ימשיכו לצבור בטיסותיהם נקודות נוסע מתמיד, במקביל לנקודות שצובר העסק.

ה-"Blue Credits" נצברות בהתאם למיילים ולמחלקה בה טס העובד. כל נקודה במועדון שווה דולר אחד. ההצטרפות לתכנית העסקית החדשה הינה ללא תשלום ואינה מחייבת במספר טיסות מינימלי. החברות תהא תקפה למשך שנתיים ותוארך אוטומטית לאחר הזמנת טיסה.

לרגל השקת התוכנית מציעה החברה בונוס חד פעמי לחברות העסקיות המצטרפות לתכנית עד ה- 30 ביוני 2010. לחברה מצטרפת יוענקו 250 נקודות בונוס ברכישת כרטיס טיסה במחלקת עסקים ו- 150 נקודות בונוס לכרטיס במחלקת תיירים. נקודות הבונוס יועברו לחברה לאחר ביצוע הטיסה הראשונה.

ויויאן דל-מאס, מנכ"לית קבוצת התעופה אייר פראנסKLM בישראל: "אייר פראנס KLM ראתה תמיד את הנוסעים העסקיים כקהל יעד חשוב ומרכזי ודאגה להקל ולהנעים את טיסתם בחברה, תוך דגש מרכזי על טכנולוגיה מתקדמת, כגון צ'ק אין במחשב ובטלפון הסלולרי, שימוש בטלפון בטיסה ועוד. עם זאת, חשוב לזכור כי בעוד הטכנולוגיה מקלה על הכלל, יש בקרב הקהל העסקי קבוצות מגוונות להן יש להתאים תנאים שונים. התכנית החדשה מאפשרת לעסק קטן או בינוני, הפועל גם בחו"ל, לחסוך ולנהל את טיסותיו באופן משתלם יותר ולהמשיך וליהנות מיתר התנאים המוצעים על-ידי אייר פראנס וKLM- לקהל העסקי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: