אא

חברת התעופה "אייר ברלין" תפעיל 9 טיסות שבועיות לארץ

לרגל הרחבת פעילות החברה בישראל נערכה הבוקר מסיבת עיתונאים בהשתתפות שר התיירות מיסז'ניקוב,סגן שר התחבורה הגרמני ובכירי החברה ובה דווח כי הטיסות לברלין, קלן, דיסלדורף ומינכן יהיו במחיר של החל מ- 99€ לכרטיס לכיוון.

Shutterstock Shutterstock
אייר ברלין, חברת התעופה השניה בגודלה בגרמניה והחמישית בגודלה באירופה, ערכה הבוקר מסיבת עיתונאים לרגל הרחבת שירותיה בישראל.

באירוע, שהתקיים במלון דן בתל אביב, השתתפו שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, סגן שר התחבורה הגרמני, יאן מיוקה, מנהל הסחר בחברת אייר ברלין, כריסטוף דבוס, סמנכ'ל התקשורת בחברה, הנס כריסטוף נואק ומוני בר, יו'ר הולידיי טראוול של תאגיד טואי בישראל ונציג חברת התעופה אייר ברלין בישראל.

החברה דיווחה באירוע על הרחבת מספר הטיסות לישראל ל- 9 טיסות שבועיות ישירות לברלין, קלן, דיסלדורף ומינכן. שלוש טיסות יהיו לברלין, שתי טיסות לקלן ומינכן ומיוני יהיו גם שתי טיסות שבועיות לדיסלדורף.

החברה מציעה מחלקת עסקים בטיסות מתל אביב לברלין, דיסלדורף ומינכן, שכוללת בין שאר השירותים גם מבחר גדול של ארוחות כשרות.

סטס מיסז'ניקוב, שר התיירות: 'אנחנו יוצאים מהמשבר ושוברים כל חודש שיאים חדשים. לעומת מרץ 2008, שהיה חודש נהדר, אנחנו בעליה. גרמניה ארץ חשובה לנו, יש תנועה של תיירות מצויינת ממנה והרבה תיירים מגרמניה מגיעים לאילת וים המלח לתיירות מרפא. הכניסה של אייר ברלין תגביר את התנועה מגרמניה וגם מיעדים אחרים שמתממשקים. תל אביב הופכת ליעד קרוב יותר. בביקורי האחרון בגרמניה נפגשתי עם סגן הנשיא ודיברנו על הגברת הטיסות לישראל. אנו מצפים לשיתוף פעולה עם אייר ברלין. אני מברך על המהלך ואת כל הגורמים שהובילו את התהליך החשוב הזה, בו 9 טיסות שבועיות מ- 4 ערים בגרמניה לישראל יתווספו לתנועה'. השר הוסיף כי "המסלול החדש יגדיל את קיבולת הטיסות והמושבים, יעודד תחרות ויביא לירידה במחירים, שתבטיח התאמה ליעדי המשרד".

יאן מיוקה, סגן שר התחבורה הגרמני: 'אני שמח להיות פה בתל אביב. ישראל היא יעד חשוב לנו ואנחנו תומכים באייר ברלין, שמציעה מוצר מצויין הן לתיירים והן לאנשי עסקים. מאז אוקובר 2000 הגיעו לישראל 4 שרים להראות לכם כמה חשובה לנו ישראל. אייר ברלין מאפשרת לאנשים צעירים לראות עולם, בשל היותה חברת לואו קוסט עם מחירים נוחים. צעירים מישראל וגרמניה יוכלו להגיע לתל אביב וגרמניה ולעודד את הקשר בין המדינות'.

כריסטוף דבוס, הממונה על הטיסות המסחריות בחברה אמר שהחברה רואה בישראל יעד חשוב ומתכוננת להיות פה זמן רב והוסיף כי אייר ברלין רואה בישראל מדינה מודרנית, חופשית עם הרבה אפשרויות בילוי עבור התייר הגרמני וכן רואה בחיבור כמועיל מאוד לשתי המדינות והם ישקלו בעתיד גם אפשרות לטוס לאילת.

כריסטוף דבוס הדגיש כי חברת אייר ברלין אמנם מוגדרת כחברת לואו קוסט אך למעשה היא חברה עם מחירים הוגנים ושירות איכותי ובזכות המחירים האטרקטיביים צעירים יוכלו לנצל הזדמנויות לבקר בשתי המדינות. עבור הנוסע העסקי החברה מציעה מעל 80 יעדים.

דבוס הודיע שהטיסות מוצעות במחיר של החל מ- 99€ לכרטיס לכל כיוון ולגבי מכירת הכרטיסים נמסר שכל האפשרויות פתוחות בין מכירה ישירה או דרך סוכני הנסיעות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: