אא

אל על חונכת מטוס ראשון ע"ש היישוב הדרוזי הגדול במדינה "דלית אל כרמל"

היום התקיים באל על טקס קריאת מטוס אל על מדגם בואינג 767 על שם היישוב הדרוזי הגדול במדינה- דאלית אל כרמל, כסמל לשותפות אמת והערכה עמוקה לעדה הדרוזית, בשם אנשי אל על ואזרחי מדינת ישראל במעמד השייח מואפק טריף, יו"ר אל על עמיקם כהן, מנכ"ל אל על אליעזר שקדי, כמאל מנסור חתן פרס ישראל, נכבדי העדה הדרוזית בישראל והנהלת אל על.

Shutterstock Shutterstock
המטוס ישתתף במטס אל על שייערך ביום העצמאות ה- 62 ויעבור מעכו, דרומה, דרך דלית אל- כרמל לאורך קו החוף לכיוון אשקלון, מעבר מעל תל אביב והמשך מעל לירושלים.

אליעזר שקדי מנכ"ל אל על אמר היום בטקס שנערך באל על: " ביום העצמאות ה- 62 למדינת ישראל, החליטה אל על להצדיע לאנשי העדה הדרוזית בישראל. מטוס הבואינג 767 שישתתף במטס בשמי ישראל ומעל ירושלים, נקרא היום ע"ש היישוב הדרוזי הגדול ביותר, "דלית אל כרמל", כסמל לשותפות אמת והערכה עמוקה לעדה הדרוזית, בשם אנשי אל על ואזרחי מדינת ישראל."

שייח מואפק טריף, מנהיג העדה הדרוזית בישראל, הביע הערכתו ליוזמה המסמלת לדעתו את הוקרת הציבור בישראל לשותפות ולברית החיים עם העם בישראל. לכך משנה חשיבות לקראת יום העצמאות הקרוב.

ראש מועצת דלית אל כרמל כמאל נאסר אלדין אמר בטקס כי העדה הדרוזית רואה עצמה חלק פסיפס העשייה של מדינת ישראל. קריאת מטוס אל על על שם דלית אל כרמל, הוא גאווה גדולה לעדה, במיוחד ערב יום העצמאות למדינת ישראל.

טריף הזמין את מנכ"ל אל על שקדי לקבלת פנים שתיערך בעדה לרגל המאורע.

שקדי העניק לשייח טריף דגם של מטוס אל על.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: