אא

נמשכים שיבושי הטיסה הקשים ברחבי אירופה בשל התפרצות הר הגעש באיסלנד

התנועה האווירית בשדות התעופה באירלנד, בריטניה, בלגיה, נורווגיה, הולנד, שבדיה, דנמרק, פינלנד, אסטוניה וכן במספר שדות בצ'כיה, צרפת, אוסטריה, שוויץ, גרמניה ופולין הופסקה עד להודעה חדשה. גם טיסות רבות מישראל לאירופה בוטלו.

מלון דיוויד קמפינסקי תל אביב נבחר למלון החדש הטוב בעולם לשנת 2022 מלון דיוויד קמפינסקי תל אביב נבחר למלון החדש הטוב בעולם לשנת 2022

התפרצות הר הגעש באיסלנד ממשיכה גם היום לגרום לשיבושי טיסה קשים בכל רחבי אירופה. טיסות רבות בוטלו עקב סגירת השמיים האווירים של מדינות רבות באירופה. בין המדינות אשר סגרו את המרחב האוירי: בריטניה, אירלנד, בלגיה, נורווגיה, שבדיה, דנמרק, פינלנד, אסטוניה, הולנד וכן בחלקים מצ'כיה, צרפת , שוויץ ופולין וכן חלקים נבחרים מגרמניה, כולל שדה התעופה בפרנקפורט.

רשות הבקרה האווירית האירופית, "יורו קונטרול", עידכנה היום באתר האינטרנט שלה כי השיבושים בתנועה האווירית במדינות אלו יימשכו לפחות עד מחר. כמו כן דיווחה הרשות כי במשך היום נעו ברחבי אירופה 11,000 טיסות בלבד, זאת לעומת 28,000 טיסות בימים רגילים.

על פי הערכות, גם אם יחזרו הטיסות בהדרגה מחר יימשכו שיבושים קשים בלוחות הטיסות של חברות התעופה בשל הביטולים הרבים של הטיסות.

קילה אוואנס, דוברת ה"יורו קונטרול", מסרה שגם מספר גדול של טיסות טראנס אטלנטיות בוטלו היום, כ- 100 טיסות בלבד נחתו באירופה, לעומת 300 בימים רגילים.

חברת דלתא, למשל, ביטלה כ- 65 טיסות טרנס אטלנטיות, שהיו אמורות לנחות היום ברחבי אירופה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: