אא

איגוד חברות התעופה האירופאיות מודאג מהתנהלות המדינות בפתיחה וסגירת המרחב האווירי

המזכיר הכללי של האיגוד אומר שלמרות שההנחיות לגבי הטיפול במקרים של איום בטיחותי בשל אסונות טבע ברורים יש חשש שמדינות שונות יישמו אותן בצורה שונה וקורא לתיאום בין המדינות.

בעקבות סגירת המרחב האווירי ושדות התעופה ביותר מ- 8 מדינות באירופה וההשלכות הכלכליות על חברות התעופה אומר היום המזכיר הראשי של איגוד חברות התעופה האירופאיות, אולריך שולט-סטרטאוס, שתעשיית התעופה נוקטת בפעולות להתמודדות עם האיום הבטיחותי של האבק הוולקני אולם עם זאת 'הארגון עוקב בדאגה אחר הפעולות שנוקטות הרשויות השונות בהתמודדות עם תופעת הטבע הנוכחית. למרות שההנחיות של ICAO ברורות, נראה שהממשלות האירופאיות מפרשות אותן בצורה שונה'.

שולט-סטרטאוס מוסיף ואומר כי 'אנו מודאגים, שמא הקריטריונים ייושמו בצורה שונה ע'י רשויות שונות כדי לקבוע אם ומתי לסגור ולפתוח את המרחב האווירי. הנזק הכלכלי שיגרם במערב אירופה עצום. דרושה הערכות ותיאום ברמה האירופאית כדי למנוע תגובת יתר'.

'האינטרס של לקוחות חברות התעופה", מוסיף שולט-סטרטאוס ואומר, "הוא שהאיגוד האירופאי יחיל נהלים משותפים בהתמודדות עם ענן האבק הוולקני. זה חייב להתבסס על הערכת סיכונים בינלאומית. כולנו, חברות התעופה והלקוחות שלנו, חייבים להיות בטוחים שמנגנון כזה מיושם במשותף, כך שניתן יהיה לספק שירותים תקינים בהקדם'.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: