אא

המרחב האווירי באירופה נפתח חלקית

אל על וישראייר הודיעו הערב על שורה של טיסות, שיפעלו החל ממחר בבוקר למספר מדינות באירופה בעקבות התפוגגות ענן האפר, בהן גרמניה וצרפת, שהודיעו על פתיחת מספר נמלי תעופה החל ממחר באופן חלקי. גם ספרד פותחת את שדות התעופה שלה. האיחוד האירופי צופה כי מחצית מהטיסות המיועדות למחר יתקיימו.

Shutterstock Shutterstock

היום הרביעי מאז התפרצות הר הגעש באיסלנד כמעט הסתיים ואחה"צ והערב הודיעו מספר מדינות על פתיחה חלקית של המרחב האווירי. רשות התעופה בצרפת הודיעה על מספר נמלי תעופה, בהן יחודשו הטיסות מחר ובניהן טולוז, בורדו ומארסיי. גם רשויות התעופה בגרמניה הודיעו כי שדות התעופה בברלין, פרנקפורט, לייפציג, האנובר והמבורג יפעלו מחר באופן חלקי ואילו רשויות התעופה בספרד הודיעו על חידוש הטיסות במדינה. בתוך כך בוועידת האיחוד האירופי לענייני חוץ נמסר על ידי המזכיר הספרדי, דייגו לופז, כי על פי ההערכה, מחר יפעלו כמחצית מהטיסות המיועדות.


בישראל הודיעו חברות התעופה אל על וישראייר כי הן צפויות לחדש מחר טיסות למספר יעדים באירופה. אל על תטוס מחר בבוקר לבוקרשט, קייב, סופיה, מינכן, ברלין, בודפשט, ברצלונה, מלאנו, וורשה, מרסאי ואילו ישראייר תחדש טיסות לניס, מוסקבה וברלין. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: