אא

חברות תעופה מחדשות את הטיסות מישראל לאירופה

למרות הדיווחים באירופה על ענן אפר חדש, חברות התעופה אל על, מאלב ואייר פראנס-KLM מעדכנות כי יתקיימו היום טיסות מישראל לאירופה. גם סוויס עדכנה כי היא חוזרת ללוח הטיסות השיגרתי.

Shutterstock Shutterstock
אל על פרסמה היום לוח זמנים לטיסות ליעדים: קייב, סופיה, ברצלונה, רומא, אתונה, מדריד, וינה, בודפשט, אודסה, בוקרשט, פראג, מוסקבה, לונדון ופריז. בנוסף דווח כי טיסת הערב לציריך יוצאת בלו'ז המקורי. עם זאת, החברה ציינה שלוח הזמנים שפורסם נתון לשינויים ולכן הנוסעים מתבקשים להתעדכן באתר לפני היציאה לשדה.

חברת התעופה ההונגרית, מאלב, מסרה כי תפעיל היום 3 טיסות לישראל וממנה. 2 טיסות על פי הלו'ז הרגיל וטיסה אחת נוספת, אשר תמריא הערב מתל אביב לבודפשט ב- 22:00.

גם חברות התעופה אייר פראנס-KLM מחדשות בצורה הדרגתית את טיסותיהן אל/מ פריז ואמסטרדם. טיסת אייר פראנס ממפריז לתל אביב, 1620, המריאה היום. טיסה 1621 מת"א לפריז, שאמורה היתה להתקיים היום מבוטלת ובמקומה תמריא בתאריך 21 באפריל טיסת אייר פראנס 2221 מתל אביב לפריז בשעה 08:10 בבוקר.

בתאריך 20 באפריל תמריא טיסת KLM 461 מאמסטרדם לתל אביב בשעה 20:30 ובתאריך 21 באפריל תמריא טיסת KLM 462 מתל אביב לאמסטרדם בשעה 05:05 .

סוויס עדכנה הערב כי החברה חוזרת ללוח הטיסות השגרתי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: