אא

סאן דור עשויה לטוס לסרי לנקה

חברת התעופה אייר סרי לנקה שוקלת להתחיל לטוס מעמאן, כאשר הנוסעים מישראל יגיעו לעמאן עם חברת ארקיע ובכך להוות תחרות לרויאל ג'ורדניאן חברת קל נופש הציגה מיזם חדש לתייר הישראלי לסרי לנקה.

מלון דיוויד קמפינסקי תל אביב נבחר למלון החדש הטוב בעולם לשנת 2022 מלון דיוויד קמפינסקי תל אביב נבחר למלון החדש הטוב בעולם לשנת 2022
חברת קל נופש הציגה היום מיזם חדש לסרי לנקה. המיזם התיירותי החדש, DREAM ISLANDS, מתמחה בפיתוח תנועת התיירות, ובשיווק ומכירת חבילות נופש ליעדי הנופש בסרי לנקה והאיים המלדיביים.

החברה הוקמה כשותפות של קל נופש וחברת NESH INVESTMENTS , ששמו להן כמטרה ליצור פעילות ייחודית. החברה המשותפת תציע טיולים מאורגנים בקבוצות קטנות, חופשות מיוחדות, טיולים לנוסע העצמאי, טיולי נושא.

אבי זיו, מנכ"ל קל נופש, ציין כי היא תשווק את סרי לנקה גם דרך סוכני הנסיעות. במסיבת עיתונאים מיוחדת, שערכו היום לרגל התחלת המיזם, נכח גם בני מילרד, מנכ"ל יוטרוול, יחד עם הצוות שלו. יוטרוול אמורה לשווק את סרי לנקה דרך משרדי הנסיעות של הרשת.

אייל זיו, העומד בראש המיזם התיירותי, ציין כי: "הייחוד שלנו, לעומת חברות סיטונאיות אחרות, הוא בכך שאנו מתמקדים ומציעים חופשות וטיולים ייחודיים אך ורק בשני היעדים הנ"ל. אנו מאמינים כי נתח השוק של סרי לנקה והאיים המלדיביים יגדל מאד בהתאמה".

כיום מבקרים בסרי לנקה כ-10,000 ישראלים מידי שנה והיזמים מאמינים כי יוכלו להכפיל את מספרם. המחיר לחבילה ממוצעת לשבוע ימים במחיר של  1,200-1,400  דולר לאדם.

בתוך כך, קל נופש נמצאת במגעים עם חברת סאן דור להפעלה טיסה ישירה מישראל לסרי לנקה. כיום הטיסות מתבצעות דרך ירדן ומשם טיסת המשך של רויאל ג'ורדניאן. בצלאל קרבט, מנכ"ל סאן דור, אמר כי: "יש מגעים להפעלת טיסה ישירה. זה עדיין לא נסגר והוזמן".

מי שעוד עשויה להיות אלטרנטיבה היא חברת התעופה אייר סרי לנקה. החברה עשויה להתחיל לטוס לעמאן, כאשר הישראלים שיטוסו איתה יגיעו לירדן בטיסות ארקיע, שאף עשויה להגביר בעקבות כך את הנוכחות שלה על הקו ולהוות תחרות לרויאל ג'ורדניאן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: