טוקיו נבחר כיעד ראשון לאיירבוס 380 של לופטהנזה
טיסת הבכורה תתקיים ב-11 ליוני מפרנקפורט לטוקיו. עד נובמבר 2010: 34 טיסות בשבוע במטוסי איירבוס A-380 בין פרנקפורט ובין טוקיו, בייג'ינג ויוהנסבורג.
Shutterstock
לופטהנזה שמחה להציע גם לנוסעים מישראל אפשרות ליהנות ממטוס הדגל החדיש והיוקרתי איירבוס A-380, בטיסותיהם ליעדים נבחרים: טוקיו, בייג'ינג ויוהנסבורג.
טיסת הבכורה המסחרית של המטוס שמספרה יהיה LH 710, תצא מפרנקפורט לטוקיו ביום שישי ה-11 ביוני 2010. בשלב ראשון הטיסות במטוס הדגל "פרנקפורט על נהר המיין", יוצעו בקו זה בימים שלישי, שישי ושבת ובקו מטוקיו לפרנקפורט בימים שני, רביעי ושבת. לאחר שלופטהנזה תקלוט את המטוס השני מדגם A-380, תופעל טיסה יומית בכל כיוון בקו פרנקפורט- טוקיו.
לופטהנזה תקלוט 4 מטוסים חדישים מדגם זה עד סוף 2010: החל מסוף אוגוסט, לאחר קליטת המטוס השלישי על ידי החברה היא תשלב את מטוס האיירבוס A-380 בקו בין פרנקפורט לבייג'ינג בירת סין ובין בייג'ינג לפרנקפורט . החל מסוף אוקטובר צפויה קליטת המטוס הרביעי מדגם זה והשירות בין פרנקפורט לבייג'ינג ובחזרה במטוס ה-380 A יהפוף ליומי. במקביל לופטהנזה תשלב את המטוס ב-3 טיסות שבועיות בקו בין פרנקפורט ובין יוהנסבורג ובחזרה .
בכל מטוס מדגם איירבוס A-380 יהיו 3 מחלקות שירות משודרגות: ראשונה – 8 מושבים, עסקים – 98 מושבים ותיירים- 420 מושבים. מספר המושבים הכולל, ׁ526 יהיה גדול ביותר מ-50% ביחס למטוסי ה"ג'מבו" מדגם בואינג 747-400.
בשדות תעופה נבחרים כבר נערכים לקליטת המטוסים החדשים ולנגישות נוחה במיוחד לנוסעים- כך למשל בנמל התעופה של פרנקפורט תתאפשר גישה נפרדת לשני סיפוני המטוס- עובדה אשר תזרז ותקל את כניסת ויציאת הנוסעים מהמטוס לפני ההמראה ולאחר הנחיתה .
חברת לופטהנזה הזמינה 15 מטוסים מדגם איירבוס A-380 והיא מחזיקה באופציה לרכישת 5 מטוסים נוספים, אשר יסופקו עד שנת 2015. החברה תציב את המטוסים בנמל הבית ובסיסה המרכזי בפרנקפורט.
טיסת הבכורה המסחרית של המטוס שמספרה יהיה LH 710, תצא מפרנקפורט לטוקיו ביום שישי ה-11 ביוני 2010. בשלב ראשון הטיסות במטוס הדגל "פרנקפורט על נהר המיין", יוצעו בקו זה בימים שלישי, שישי ושבת ובקו מטוקיו לפרנקפורט בימים שני, רביעי ושבת. לאחר שלופטהנזה תקלוט את המטוס השני מדגם A-380, תופעל טיסה יומית בכל כיוון בקו פרנקפורט- טוקיו.
לופטהנזה תקלוט 4 מטוסים חדישים מדגם זה עד סוף 2010: החל מסוף אוגוסט, לאחר קליטת המטוס השלישי על ידי החברה היא תשלב את מטוס האיירבוס A-380 בקו בין פרנקפורט לבייג'ינג בירת סין ובין בייג'ינג לפרנקפורט . החל מסוף אוקטובר צפויה קליטת המטוס הרביעי מדגם זה והשירות בין פרנקפורט לבייג'ינג ובחזרה במטוס ה-380 A יהפוף ליומי. במקביל לופטהנזה תשלב את המטוס ב-3 טיסות שבועיות בקו בין פרנקפורט ובין יוהנסבורג ובחזרה .
בכל מטוס מדגם איירבוס A-380 יהיו 3 מחלקות שירות משודרגות: ראשונה – 8 מושבים, עסקים – 98 מושבים ותיירים- 420 מושבים. מספר המושבים הכולל, ׁ526 יהיה גדול ביותר מ-50% ביחס למטוסי ה"ג'מבו" מדגם בואינג 747-400.
בשדות תעופה נבחרים כבר נערכים לקליטת המטוסים החדשים ולנגישות נוחה במיוחד לנוסעים- כך למשל בנמל התעופה של פרנקפורט תתאפשר גישה נפרדת לשני סיפוני המטוס- עובדה אשר תזרז ותקל את כניסת ויציאת הנוסעים מהמטוס לפני ההמראה ולאחר הנחיתה .
חברת לופטהנזה הזמינה 15 מטוסים מדגם איירבוס A-380 והיא מחזיקה באופציה לרכישת 5 מטוסים נוספים, אשר יסופקו עד שנת 2015. החברה תציב את המטוסים בנמל הבית ובסיסה המרכזי בפרנקפורט.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}