סאן דור משיקה שירות צ'ק אין באינטרנט
השירות ניתן למזמיני כרטיסים באתר החברה או במוקד המכירה הישירה, לכל טיסות סאן דור היוצאות מנתב"ג ולחלק מהטיסות החוזרות.
Shutterstock
סאן דור השיקה שירות צ'ק אין באתר החברה, המיועד ללקוחות החברה המזמינים כרטיסים באתר החברה או במוקד המכירה הישירה. בנוסף, לקוחות סאן דור שיעשו צ'ק אין באינטרנט וירכשו בדיוטי פרי במטוס בסכום של 100 דולר ומעלה, ייהנו מהנחה של 15 דולר.
הליך הצ'ק אין באינטרנט, שיחסוך לנוסעים זמן רב בשדה התעופה, מתאפשר בין 24 ל- 3 שעות לפני הטיסה, במהלכו הנוסע בוחר לעצמו את המושב המועדף, ממלא פרטים כגון: פרטי דרכון וויזה ומדפיס את ה- BOARDING CARD במדפסת הביתית.
בצלאל קרבט, מנכ"ל סאן דור: "סנדור מעניקה ללקוחותיה חוויית שירות כוללת, העולה בקנה אחד עם אסטרטגיית החברה לפעול כל העת לשידרוג חוויית הנוסע- לפני, במהלך ולאחר הטיסה. במסגרת זו אנו מציעים לנוסע הישראלי שירות, שיקצר את הליכי הצ'ק אין ומסירת הכבודה בשדה התעופה. השרות החדש מאפשר בראש ובראשונה חיסכון בזמן יקר: מקבלי השירות המבצעים את הליך הצ'ק אין באינטרנט בביתם, ידפיסו בביתם את כרטיס העלייה למטוס ויהיו פטורים מהמתנה לבדיקת המסמכים. השירות החדש יחסוך לנוסעינו זמן המתנה יקר".
הליך הצ'ק אין באינטרנט, שיחסוך לנוסעים זמן רב בשדה התעופה, מתאפשר בין 24 ל- 3 שעות לפני הטיסה, במהלכו הנוסע בוחר לעצמו את המושב המועדף, ממלא פרטים כגון: פרטי דרכון וויזה ומדפיס את ה- BOARDING CARD במדפסת הביתית.
בצלאל קרבט, מנכ"ל סאן דור: "סנדור מעניקה ללקוחותיה חוויית שירות כוללת, העולה בקנה אחד עם אסטרטגיית החברה לפעול כל העת לשידרוג חוויית הנוסע- לפני, במהלך ולאחר הטיסה. במסגרת זו אנו מציעים לנוסע הישראלי שירות, שיקצר את הליכי הצ'ק אין ומסירת הכבודה בשדה התעופה. השרות החדש מאפשר בראש ובראשונה חיסכון בזמן יקר: מקבלי השירות המבצעים את הליך הצ'ק אין באינטרנט בביתם, ידפיסו בביתם את כרטיס העלייה למטוס ויהיו פטורים מהמתנה לבדיקת המסמכים. השירות החדש יחסוך לנוסעינו זמן המתנה יקר".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}