בריטיש איירווייס: 25 מיליון ליש"ט נתרמו על ידי נוסעי החברה במסגרת התכנית Change for Good
מייקל פאלין, כוכב "מונטי פיטון" לשעבר וחובב הנסיעות המושבע, הסיר בשבוע שעבר את הלוט מעל מטוס בריטיש איירווייס, הנושא לוגו מיוחד לציון 25 מיליון ליש"ט שגייסו נוסעי החברה עבור יוניצף
Shutterstock
במשך 14 שנים, משתפות יוניצף ובריטיש איירווייס פעולה בתוכנית גיוס התרומות Change for Good , וגייסו עד כה 25 מיליון ליש"ט, שסייעו לחולל שינוי בחייהם של מאות אלפי ילדים ביותר מ-50 מדינות שבהן פועל ארגון יוניצף ברחבי העולם, הודות לכסף הקטן שתרמו נוסעי בריטיש איירווייס.
המטוס של בריטיש איירווייס, איירבוס A319, המריא בשבוע שעבר למינכן כשהוא נושא את הלוגו החדש המציין את אבן הדרך החשובה הזו. "תוכנית התרומות Change for Good מופעלת בכל טיסות החברה. נוסעי החברה יכולים לתרום את הכסף הקטן שנותר ברשותם בכל מטבע שבעולם ובכל עת במהלך הטיסה, באמצעות מעטפה המונחת בכיס המושב, בשקית האוזניות או אצל צוות דיילי המטוס," אומרת יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, ומוסיפה: "ארגון יוניצף מקבל את הכסף וממיר אותו לצורך סיוע לילדים ברחבי העולם."
באפריל 1994 השיקו בריטיש איירווייס ויוניצף, קרן האו"ם למען הילד את
Change for Good, תוכנית חדשנית שנועדה לגייס תרומות עבור הילדים הפגיעים ביותר בעולם. כעת, בשנה ה-14 לפעילותה של התוכנית מציינים שני הארגונים סכום של 25 מיליון ליש"ט שגויס ביותר מ-50 מדינות ואת אחת השותפויות העסקיות המוצלחות ביותר לגיוס תרומות.
התרומות במסגרת תוכנית זו נעשות על-ידי נוסעי חברת התעופה המתבקשים לתרום כסף קטן שנותר ברשותם, בכל מטבע שהוא. סרטים אודות התוכנית מוקרנים גם במטוסים במטרה לעודד תרומות. יותר מ-2,400 דיילים ודיילות של בריטיש איירווייס מונו לשגרירי התכנית, ובנוסף לצוות המטוס, בריטיש איירווייס התקינה נקודות איסוף במשרדיה השונים כך שגם צוותי הקרקע יכולים לתרום. במהלך 2006 בלבד סייעה תוכנית התרומות של בריטיש איירווייס לשפר את חייהם של יותר מ-20,000 ילדים בעולם.
יוניצף נוכח ב-150 מדינות ואזורים בעולם במטרה לסייע לילדים לשרוד ולשגשג, מגיל ילדות עד לבגרות. כספק הגדול בעולם של חיסונים למדינות מתפתחות, תומך יוניצף בבריאות הילדים ותזונתם, באבטחת מים נקיים והיגיינה, בהקניית השכלה בסיסית לכל הילדים והילדות ובהגנת ילדים מפני אלימות, ניצול ואיידס. הארגון ממומן אך ורק מתרומות וולנטריות של אנשים פרטיים, עסקים, קרנות וממשלות.
המטוס של בריטיש איירווייס, איירבוס A319, המריא בשבוע שעבר למינכן כשהוא נושא את הלוגו החדש המציין את אבן הדרך החשובה הזו. "תוכנית התרומות Change for Good מופעלת בכל טיסות החברה. נוסעי החברה יכולים לתרום את הכסף הקטן שנותר ברשותם בכל מטבע שבעולם ובכל עת במהלך הטיסה, באמצעות מעטפה המונחת בכיס המושב, בשקית האוזניות או אצל צוות דיילי המטוס," אומרת יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, ומוסיפה: "ארגון יוניצף מקבל את הכסף וממיר אותו לצורך סיוע לילדים ברחבי העולם."
באפריל 1994 השיקו בריטיש איירווייס ויוניצף, קרן האו"ם למען הילד את
Change for Good, תוכנית חדשנית שנועדה לגייס תרומות עבור הילדים הפגיעים ביותר בעולם. כעת, בשנה ה-14 לפעילותה של התוכנית מציינים שני הארגונים סכום של 25 מיליון ליש"ט שגויס ביותר מ-50 מדינות ואת אחת השותפויות העסקיות המוצלחות ביותר לגיוס תרומות.
התרומות במסגרת תוכנית זו נעשות על-ידי נוסעי חברת התעופה המתבקשים לתרום כסף קטן שנותר ברשותם, בכל מטבע שהוא. סרטים אודות התוכנית מוקרנים גם במטוסים במטרה לעודד תרומות. יותר מ-2,400 דיילים ודיילות של בריטיש איירווייס מונו לשגרירי התכנית, ובנוסף לצוות המטוס, בריטיש איירווייס התקינה נקודות איסוף במשרדיה השונים כך שגם צוותי הקרקע יכולים לתרום. במהלך 2006 בלבד סייעה תוכנית התרומות של בריטיש איירווייס לשפר את חייהם של יותר מ-20,000 ילדים בעולם.
יוניצף נוכח ב-150 מדינות ואזורים בעולם במטרה לסייע לילדים לשרוד ולשגשג, מגיל ילדות עד לבגרות. כספק הגדול בעולם של חיסונים למדינות מתפתחות, תומך יוניצף בבריאות הילדים ותזונתם, באבטחת מים נקיים והיגיינה, בהקניית השכלה בסיסית לכל הילדים והילדות ובהגנת ילדים מפני אלימות, ניצול ואיידס. הארגון ממומן אך ורק מתרומות וולנטריות של אנשים פרטיים, עסקים, קרנות וממשלות.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}