אא

מה קורה באל על ?!

לא מובן מה קורה בחברה שלא מצליחה להשלים פרוייקט אחד עליו הכריזה. החל בטיסות לאילת ש'נעלמו'עוד לפני שהחלו,נמשך בטיסות לטורקיה שנדחו, וכלה באי כניסה לבי.אס.פי. אליעזר שקדי,מומלץ שתתחיל לעשות סדר בחברה, כי מבחוץ זה נראה שהבלאגן חוגג.

Shutterstock Shutterstock

מה קורה בחברת אל על?



לא  ממש מובן מה קורה בחברה , כשדברים כאלו מתרחשים אצלה בשבועות האחרונים.


 
זה התחיל בטיסות לאילת. אילו הכרזות, אילו כותרות עשתה החברה ? ולאן נעלמו הטיסות לאילת ? תירוצים, כמו "אין ציוד פנוי" ועוד סיבות כאלה ואחרות , אינם  מכסים על המחדלים והשינויים בהחלטות שכבר התקבלו . 


זה ממשיך כעת בטיסות לטורקיה, שגם הן נדחו - התבטלו. הטיסות היו אמורות להתחיל החודש באמצעות אטלס-ג'ט. וכעת נדחו בחודש. התירוץ הפעם של אל על "סיבות מבצעיות" אינו  רציני.


אל על גם הכריזה מזה מספר חודשים, כי היא נכנסת לבי.אס.פי. בחברה טוענים כי סיבת הדחייה היא משום  שהם מחכים, שהממונה על ההגבלים עסקיים ייתן אישור על הארכת הפטור להפעלה של הבי.אס.פי .


יש גם את נושא העמלות לסוכנים. כן עמלות, לא עמלות. אין דרך ואין כיוון.


אל על ניצבת בפני תקופה לא קלה. מלחמה לא קלה בקו לארה"ב מול החברות האמריקאיות , בעיה עם הטיסות למזרח עקב המצב הבטחוני  בתאילנד ועוד.


מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי, שעד כה הרשים מאוד בהופעותיו ,חייב לקבל החלטות אמיצות ולעצור את התופעות המתאימות יותר  לחברת תעופה מהעולם השלישי ובודאי לא לחברה כמו אל על.



 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: