אא

מאלב – 'חברת התעופה הטובה ביותר במזרח אירופה לשנת 2010'

חברת התעופה ההונגרית מאלב הוכרזה ב-20 במאי כחברת התעופה הטובה ביותר במזרח אירופה בטקס השנתי להענקת פרסי חברות התעופה של 2010, שהתקיים בהמבורג.

Shutterstock Shutterstock
יותר מארבעים נציגים של חברות תעופה מהעולם התכנסו בכדי לקבל את אותות ההערכה שחולקו על ידי אדוארד פלייסטד, יו"ר חברת סקייטרקס . יותר מ-17.9 מיליון נוסעים מ-100 ויותר מדינות לקחו חלק בסקר, שנמשך 10 חודשים, בין יולי 2009 לאפריל 2010. הפרסים מכובדים ומוכרים בכל העולם, בכך שהם מייצגים את תוצאותיו של הסקר היחיד של הנוסעים בנוגע לסטנדרטים של חברות תעופה.

פלייסטד אמר על הפרס: "זהו הישג נהדר למאלב, וברור שבמאלב עונים ועולים על ציפיותיהם של הלקוחות, אם הם זכו בפרס חברת התעופה הטובה ביותר במזרח אירופה. הפרס הוא הכרה ברורה במוצר ובשירות שמאלב מספקת ללקוחות. סיסמת התחרות "הבחירה של הלקוח" מדגישה את העובדה שבמאלב מצליחים לספק את המבקרים הדקדקניים ביותר שלהם, הנוסעים".

"אני גאה במיוחד בכך שלמרות התנאים הכלכליים הצלחנו לשמור על אמונם וביטחונם של לקוחותינו, מה שאיפשר לנו לזכות בפרס חברת התעופה הטובה יותר במזרח אירופה. תוך שימוש במגוון השירותים שלנו אנו שואפים לכך שכל מי שטס אצלנו פעם אחת יעשה זאת שוב בעונג רב. הזכייה בפרס זה שמבוסס על שביעות רצונם של הלקוחות הוא הישג משמעותי לכולנו. הישג שמראה כי אנו במסלול הנכון לחידוש החברה, מעל ומעבר לכל ספק", אמר מרטין גאוס, מנכ"ל מאלב.

פרסי חברות התעופה בעולם נוסד בשנת 1999, ומבוססים על הסקר השנתי בנושא חברות תעופה בעולם. הסקר של השנים 2009/10 כלל יותר מ-200 חברות תעופה החל מחברות התעופה הבינלאומיות הגדולות וכלה בחברות תעופה פנים ארציות ברחבי העולם. בסקר משתתפים נוסעים מיותר מ-100 מדינות שונות. בסקר נמדדים יותר מ-38 מדדים של שביעות רצון הלקוח לכל מוצר ושירות של חברת התעופה , והערכה של חוויית הלקוח בשדה התעופה ובמטוס, החל מהצ'ק אין וכלה בעלייה למטוס. כאשר הם שוהים במטוס, הלקוחות מדרגים את נוחיות המושבים, ניקיון התאים, מזון ומשקאות, רמת הבידור בטיסה והיבטים שונים של שירות צוות הדיילים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: