תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

שקדי משפיע כבר על התוצאות של אל על

החברה צמצמה ברבעון הראשון של השנה את ההפסד ב- 59%.מ-39.8 מיליון דולר היא הקטינה אותו ל- 16.5 מיליון דולר.ההכנסות צמחו ב-21% והסתכמו ב-420.5 מיליון דולר.

Shutterstock Shutterstock
ההשפעה הטובה של אליעזר שקדי על אל על ניכרת היטב בדו"ח החברה לרבעון הראשון של שנת 2010 . אל מדווחת היום כי החברה הצליחה לצמצם ברבעון זה את ההפסד ב-59%, החברה הורידה אותו מ- 39.8 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד ל-16.5 מיליון דולר.
החברה גם העלתה את שיעור התפוסה, מ-79% ל-81%. שיעור הרווח הגולמי מהמחזור עלה מ-5.4% ל-13.5%, גידול של כ-204%, והסתכם ב-56.9 מיליון דולר לעומת רווח גולמי של 18.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת השתפר באופן משמעותי ברבעון והסתכם בכ-54 מיליון דולר, לעומת תזרים שלילי של 16.2 מיליון דולר ברביון המקביל אשתקד.
הוצאות המכירה הסתכמו ב-45.9 מיליון דולר ברבעון הנוכחי לעומת 41.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע מעליה בהוצאות השכר כתוצאה מתיסוף השקל יחסית לדור בכ-8%. הוצאות השכר הסתכמו ב95.3 מיליון דולר, גידול של כ-16.8 מיליון דולר, מרביתה בגלל תיסוף השקל.
מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי אומר על התוצאות:"עם כניסתי לתפקיד, ערכנו ניתוח מעמיק של הנושאים המרכזיים בחברה הנוגעים לצי המטוסים, דלק, מדיניות מסחרית, רגולציה ואיכות המוצר והשירות. ערכנו ניתוח בתחומים ממוקדים יחד עם חברת ייעוץ מקצועית בינלאומית המתמחה בתחום התעופה. נקטנו מספר צעדים מיידים ואנחנו במהלכם של צעדים נוספים בתחום צי המטוסים, שיתופי פעולה בינלאומיים, הרחבת פעילות המטען, בחינת מדיניות ניהול הסיכונים של החברה ובחינת הפוטנציאל העתידי. אנו פועלים לצמצום הוצאות, לתכנון ולבצוע התנהלות מסחרית נכונה, הגעה לשווקים חדשים ופיתוח מנועי צמחיה בכדי להצעיד את החברה קדימה ולחזק את מעמדה המוביל של אל על". שקדי הוסיף וציין כי: " ברבעון הראשון הצלחנו לייצב את המצב ולהקטין את הפסדי החברה וזאת על ידי גידול משמעותי בהכנסות בשיעור של 21% אשר הסתכמו ב-420.5 מיליון דולר, וכן ירידה מהותית בשיעור הוצאות ההפעלה משיעור של 94.6% מהמחזור לשיעור של 86.5% מהמחזור. נקטנו באסטרטגיה מסחרית ממוקדת להשגת השיפור בהכנסות. הגדלנו את הפעילות, את היצע המושבים והשגנו גידול במספרי הנוסעים ".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: