אא

אל על פועלת להגדלת מספר הטיסות בקו הקיים בין ת"א לבייג'ין ולהגברת שיתוף הפעולה עם "אייר צ'יינה"

מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי, נפגש בשבוע שעבר עם שגריר סין בישראל בכדי לקדם את הנושא. היום נפגש שר התיירות סטס מיסז'ניקוב עם גורמי ממשל ותיירות בסין. בכוונת אל על להפעיל טיסה נוספת לבייג'ין, בכפוף לקבלת אישורי נחיתה החל מנובמבר.

אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על: "אל על מברכת על כך שמשרד התיירות ושר התיירות מסייעים לטפח ולהגביר את קשרי התיירות בין ישראל לסין, זאת בהמשך להסכם הקוד שייר שחתמה אל על עם "אייר צ'יינה". ההסכם פותח פתח להגברת התיירות בין סין לישראל ושיפור קשרי המסחר ויאפשר טיסות למגוון יעדי המשך בסין. אל על ממשיכה לפעול על פי האסטרטגיה שקבעה לעצמה להגברת שיתופי הפעולה התעופתיים ברחבי העולם."

אל על פועלת להגברת הפעילות התעופתית בקו לסין. החברה חתמה לפני מספר חודשים על הסכם קוד שייר עם אייר צ'יינה, המאפשר חיבור מישראל ליעדים נרחבים בסין. ההסכם שנחתם הוא מימוש הלכה למעשה של הסכם התיירות הממשלתי, שנחתם בין שתי המדינות לפני כשלוש שנים. ההסכם יממש את פוטנציאל התיירים הסינים מרחבי מדינת הענק, שרוצים לבקר בישראל ויגביר את הפעילות העיסקית בין ישראל ליבשת.

במסגרת ביקור עבודה שעורך שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, בסין נפגש השר עם גורמי תיירות וממשל ודן עמם בהרחבת שיתוף הפעולה בתחום התיירות, הסרת מגבלות טכניות והרחבת הפעילות התעופתית בין המדינות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: