פרויקט שדרוג מערך המסלולים: מהיום נתב"ג פועל במתכונת של מסלול בודד
מהיום נתב"ג פועל במתכונת של מסלול בודד [מסלול 12-30] זאת בהתאם ללוחות הזמנים לפרויקט שדרוג מערך המסלולים. השדה פועל כסדרו.
Shutterstock
הפרויקט הינו חלק מהתוכנית לשדרוג הבטיחות בנתב"ג, הכוללת בין היתר - הקמת מיגדל פיקוח חדש והתקנת מערכות מכ"מ מתקדמות. הפרויקט יימשך כ-3.5 שנים ובסיומו ישונה המודל התפעולי של נתב"ג ויאפשר המראות ונחיתות על מסלולים נפרדים.
בנוסף יביא הפרויקט להגדלת הקיבולת של תנועות המטוסים מכ-24 תנועות פוטנציאליות בשעה לכ-48 תנועות פוטנציאליות בשעה.
החל מהיום, 1.6.10, נתב"ג ערוך לטיסות בלילה. מועדי ההמראות ייקבעו בהתאם לביקושים, לצרכים וליכולות של נתב"ג.
מנכ"ל רש"ת, קובי מור, ציין כי "פרויקט שדרוג מערך המסלולים בנתב"ג הינו נדבך מרכזי וחיוני בתכנית הרשותית לשדרוג הבטיחות. השדרוג יאפשר התמודדות עם הגידול הצפוי בתנועת המטוסים והנוסעים ויביא לניהול נכון של התעבורה האווירית בנתב"ג. לאחר השדרוג תיווצר הפרדה מלאה בין מסלול ההמראה למסלול הנחיתה. רשות שדות התעופה תבצע הפרוייקט תוך התחשבות מירבית בתושבי הסביבה עם הנחיות ברורות למבצעים לסיים העבודות במהירות האפשרית".
בנוסף יביא הפרויקט להגדלת הקיבולת של תנועות המטוסים מכ-24 תנועות פוטנציאליות בשעה לכ-48 תנועות פוטנציאליות בשעה.
החל מהיום, 1.6.10, נתב"ג ערוך לטיסות בלילה. מועדי ההמראות ייקבעו בהתאם לביקושים, לצרכים וליכולות של נתב"ג.
מנכ"ל רש"ת, קובי מור, ציין כי "פרויקט שדרוג מערך המסלולים בנתב"ג הינו נדבך מרכזי וחיוני בתכנית הרשותית לשדרוג הבטיחות. השדרוג יאפשר התמודדות עם הגידול הצפוי בתנועת המטוסים והנוסעים ויביא לניהול נכון של התעבורה האווירית בנתב"ג. לאחר השדרוג תיווצר הפרדה מלאה בין מסלול ההמראה למסלול הנחיתה. רשות שדות התעופה תבצע הפרוייקט תוך התחשבות מירבית בתושבי הסביבה עם הנחיות ברורות למבצעים לסיים העבודות במהירות האפשרית".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}