אא

ביאט"א העולמית זועמים על מנהל התעופה האזרחית בישראל

האחראי על הבטיחות והתפעול ביאט"א, קן מכלין, במכתב לראש מנהל התעופה האזרחית גיורא רום, על רקע ההחלטה לסגור את שדה התעופה בעובדה : " יאט"א דורשת שתשקול את החלטתך שפירושה שהמטוסים שיטוסו לישראל יצטרכו לשאת עוד חצי טון דלק, כאשר האלטרנטיבה תהיה אחרת ".

Shutterstock Shutterstock

על רקע העובדה שבשדה התעופה בן גוריון ישאר מסלול נחיתה אחד בגלל השיפוצים , וההחלטה לסגור את שדה התעופה בעובדה ביאט"א העולמית זועמים. פירוש הדבר, שמטוסים הטסים לישראל, יצטרכו לקחת בחשבון שבמקרה של ערפל או סיבות בלתי צפויות המטוסים יאלצו לנחות בשדה התעופה בלרנקה קפריסין .
פירוש הדבר שהמטוסים יצטרכו להגיע לישראל עם יותר דלק, ולהעמיס פחות ציוד של קרגו או מזוודות עובדה שתפגע בהם כלכלית.



מדינת ישראל נשארת עם מסלול נחיתה אחת, כמו בעולם השלישי, וקן מכלין, האחראי לבטיחות ותפעול בארגון יאט"א כתב מכתב קשה לראש מנהל התעוןפה האזרחית, גיורא רום. בין השאר הוא כותב כי: " עד היום שדה התעופה עובדה שימש כאלטרנטיבה לחברות התעופה שהגיעו לנחות בת"א והייתה בעיה. אם אתם תסגרו אותו, אז המטוסים יצטרכו לשאת עוד 550 ק"ג דלק, כאשר האלטרנטיבה תהיה אחרת, שיצריך את חברות התעופה להערך אחרת. לכן יאט"א דורשת ממך לשקול את ההחלטה שלך לסגור את השדה בעובדה, או להעמיד לרשות החברות אלטרנטיבה ראויה במקום עובדה ".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: