אא

המשנה למנכ"ל של חברות התעופה האוקראיניות Aerosvit ו Donbassaero :" השוק הישראלי הוא מהחשובים ביותר לנו"

בכנס, שערכו חברות התעופה [המאוחדות] Aerosvit ו- Donbassero, במלון דוד אינטרקונטיננטל בת"א, סיפרה המשנה למנכ"ל, לודמילה סלובודיניוק, על הדגש שישימו החברות על השוק הישראלי השנה ועל שורה של חידושים של חברות התעופה האוקראיניות.

מלון דיוויד קמפינסקי תל אביב נבחר למלון החדש הטוב בעולם לשנת 2022 מלון דיוויד קמפינסקי תל אביב נבחר למלון החדש הטוב בעולם לשנת 2022

חברות התעופה האוקראיניות, Aerosvit ו- Donbassaero, קיימו מפגש עם סוכנים וסיטונאי תיירות מישראל בולטים מהמגזר הרוסי. לאירוע, שהתקיים במלון דוד אינטרקונטיננטל בתל אביב, ביום חמישי בערב, ב- 3 ביוני, הגיעו בין היתר סגן השגריר האוקראיני, רוסטם אזדאר, אורן דרורי ממשרד התיירות, ירון מילר, הבעלים של השטיח המעופף, בני אשר , לנה אורלנד , ארטיום חרקין , שבתאי דניאל , מריאן שנקר וינינה לזבניק , נציגים מהתקשורת ועוד.

אורן דרורי אמר כי משרד התיירות עושה כל מאמץ להשלים את ביטול הויזות בין המדינות, דבר שהוא מאמין יגרום לעליה משמעותית במספר התיירים לשתי המדינות. דרורי סיפר שמתחילת שנת 2010 ישנה עליה גדולה במספר התיירים שהגיעו לארץ מאוקראניה ולהערכתו יגיעו השנה 100,000 תיירים מאוקרניה לישראל, גם בשל העובדה שבמשרד התיירות מצפים כי ביטול הויזות בין המדינות יצא לפועל.

המשנה למנכ"ל של חברות התעופה האוקראיניות המאוחדות, Aerosvit ו- Donbassaero, לודמילה סלובודיאניוק, הציגה את שלל החידושים של החברות המתפתחות, עם צי מטוסים שכולל 53 מטוסים, ביניהם 3 מטוסי בואינג 767 ומגוון עצום של אפשרויות לטיסות המשך לכל אוקראינה וכן למגוון רחב של מדינות בכל העולם כולל ניו יורק, טורונטו ואפילו בנגקוק.

סלובודיאניוק אמרה בין היתר "השנה שעברה היתה קשה גם לנו והייתה ירידה במספרים כמו בכל העולם, אולם השנה אנחנו נמצאים במגמה של עליה ואנו מצפים לצמיחה משמעותית במספרים שלנו. השוק הישראלי מאוד חשוב לנו ואני, שאחראית על כל השוק הבינלאומי שלנו, נותנת לו עדיפות מרכזית ומאוד מאמינה בו ורואה בו פוטנציאל גדול של תיירים לשתי המדינות". סגן השגריר האוקראיני, רוסטם אזדאר, שנשא דברים בפתיחת הערב קרא לישראלים להגיע לאוקראינה וסיפר על הפוטנציאל, שלדבריו קיים באוקראינה לתיירות ועסקים.

במהלך הערב העניקו חברות התעופה גביעים לממן תעופה, מונה טורס ופניקס תעופה, הוקרה על שיתוף הפעולה עם החברות. הערב הסתיים בהגרלה של 4 כרטיסי טיסה ליעדי חברת התעופה Aerosvit בעולם ובין הזוכים בני אשר ממונה טורס וארטיום חרקין מממן תעופה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: