אא

ישראל ורומניה חתמו על הסכם תעופה המאפשר לחברות תעופה נוספות לטוס בין שתי המדינות

ההסכם מאפשר להגדיל ב-14 טיסות שבועיות וזאת בנוסף לכך שאל על וטארום יכולות להפעיל עד 14 טיסות שבועיות ליעדים בין שתי המדינות.

Shutterstock Shutterstock
מדיניות הליברליזציה בענף התעופה נמשכת. ישראל ורומניה חתמו על הסכם תעופה חדש, המאפשר לחברות תעופה נוספות של ישראל ורומניה להפעיל טיסות נוספות בין שתי המדינות. כך הודיע היום שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ.

על פי ההסכם, שנחתם בבוקרסט בין סגן מנהל רשות התעופה האזרחית, אבי בן חור, לראש מינהל התעופה הרומני, CATALIN RADOU, יוכלו כל אחד מהמובילים הנקובים, אל על הישראלית וטארום הרומנית, להפעיל עד 14 טיסות שבועיות ליעדים שבין שתי המדינות, ללא הגבלות מסחריות או קיבולת.

בנוסף לכך, תוכל רשות התעופה האזרחית של כל מדינה למנות חברת תעופה נוספת שתבצע עד 7 טיסות נוסעים לכל יעד ברומניה ובישראל, ללא כל הגבלה מסחרית או קיבולת. סוכם כי טיסות השכר בין ישראל ורומניה ימשכו כרגיל.

השר כץ ציין כי הסכם התעופה עם רומניה מתבצע במסגרת ישום תהליך הליברליזציה, שמנהיג משרד התחבורה בענף ההובלה האווירית. "ההסכם החדש יקדם את רמת התחרות בקווי התעופה מישראל ואליה ויאפשר להגדיל באופן משמעותי את מספר הטיסות והנוסעים לישראל וממנה", הוסיף כץ

שר התחבורה והבטיחות בדרכים הנחה את רשות התעופה האזרחית במשרדו לפעול לחתימה על הסכמי תעופה דומים עם מדינות נוספות בעולם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: