אא

דלתא איירליינס מגדילה את היצע המושבים בקו ת"א-ניו יורק

החברה הודיעה הבוקר על הפעלת מטוס בואינג 747-400 בקו והגדלת הקיבולת ב- 39%. לגבי המחירים לא צפוי כל שינוי ולגבי העבודה עם סוכני הנסיעות אמרה אסתי הרשקוביץ כי מרבית העבודה של החברה בישראל נעשית דרך סוכני הנסיעות ומתקיים שיתוף פעולה הדוק עימם.

Shutterstock Shutterstock
במפגש עיתונאים שהתקיים הבוקר במלון דייוויד אינטרקונטיננטל הכריזה דלתא איירליינס על הכנסת מטוס בואינג 747-400 לפעילות בקו ת"א-ניו יורק, במקום מטוס ה- ER767-300. המטוס מצטרף לטיסה היומית הישירה במטוס ER777-200 בקו ת"א-אטלנטה-ת"א.

סגן נשיא בכיר בדלתא - לאירופה, המזה"ת ואפריקה, פרי קנטרוטי, אמר כי "דלתא איירליינס מגדילה את קיבולת הנוסעים בין ישראל וארה"ב בכ- 39% עם הכנסת מטוס בואינג 747-400 לפעילות בטיסה הישירה שלה בקו ת"א-ניו יורק-ת"א".

ישראל מהווה 40% מהפעילות הכללית של דלתא ועל כך אמר קנטרוטי כי "ישראל היא שוק חשוב לדלתא ותוספת המושבים תספק לנוסעים אפשרויות רבות יותר כשיטוסו לארה"ב, כמו גם תיתן "חיזוק" לעסקים ולתיירות בישראל".

אסתי הרשקוביץ, מנהלת דלתא איירליינס בישראל, ציינה כי "באמצעות הפעלת מטוס הבואינג 747 אנו מסוגלים להכפיל את כמות משלוח המטען בין ישראל וארה"ב. טיסת ניו יורק היומית תספק ללקוחות הקרגו שלנו את האפשרות לשלוח 12 טונות של מטען נוסף וכן את הנוחיות שבמשלוח היצוא שלהם ליותר מ- 45 יעדי המשך".

לגבי מחירי הטיסות אמרה אסתי הרשקוביץ כי לא יהיה כל שינוי: מחיר כרטיס טיסה במחלקת תיירים ישאר $1,199 ובמחלקת עסקים $2,471. בעניין העבודה עם סוכני הנסיעות הוסיפה הרשקוביץ כי מרבית העבודה של החברה בישראל נעשית דרך סוכני הנסיעות ומתקיים שיתוף פעולה הדוק עימם.

פרי קנטרוטי הזכיר את שיתוף הפעולה בין החברה לבין אייר פראנס – KLM בהשקעה של מיליארד דולר, שתבוא לידי ביטוי בקרקע ובאוויר. לגבי ההשפעות המיזוג בין יונייטד וקונטיננטל אמר קנטרוטי כי דלתא עוקבת מקרוב אחר החברות המתאחדות וממשיכה להיות מתחרה אגרסיבי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: