אא

אופן סקיי תייצג את חברת התעופה לוט בישראל

חברת התעופה הפולנית החליטה לעבור למסגרת ייצוג באמצעות GSA כדי לחסוך עלויות. אופן סקיי תחל לשווק את טיסות החברה מהראשון ליולי.

Shutterstock Shutterstock
חברת אופן סקיי מתחילה לייצג בישראל את חברת התעופה לוט. עד כה פעלה החברה בישראל במסגרת עצמאית, ונוהלה על ידי מארק ווזולוסקי. לוט מחזיקה בנתח שוק של כ- 50% מנתיב ת"א–וורשה עם מחזור מכירות שנתי של כ- 8 מיליון דולר.

לוט הינה חברת התעופה הלאומית של פולין. החברה הוקמה בשנת 1929, והינה אחת מחברות התעופה הותיקות בעולם. מצבת כלי הטיס של החברה כוללת 50 מטוסים, ביניהם מטוסי בואינג מדגמי 737, 767, מטוסי אמבריאר וכן מספר מטוסי טורבו-פרופ מתוצרת חברת ATR לטיסות פנימיות. בשנת 2003 הצטרפה לוט לברית חברות התעופה סטאר אליאנס.

אפרים פורטיס, יו"ר ומנכ"ל אופן סקיי, אומר כי: "החברה תחל לשווק את קו הטיסות ת"א-וורשה של לוט החל מראשון ליולי. לוט מפעילה 6 טיסות שבועיות בין ת"א לוורשה. זהו נתיב שגדל ב 10% בכל שנה ב 5 השנים האחרונות. אנו מתכוונים להציע את טיסות ההמשך של החברה למגוון יעדים לנוסעים הישראלים. הצטרפותה של לוט לאופן סקי מהווה חיזוק לבסיס החברה המייצגת 35 חברות תעופה בישראל"

מארק ווזולוסקי, מנכ"ל לוט ישראל:" לוט פועלת בישראל מאז שנת 1988. המעבר מפעילות עצמאית בישראל לפעילות באמצעות אופן סקיי הינו במסגרת מהלכי התייעלותה של החברה ובמטרה להגדיל את נתח המכירות בישראל. אני בטוח כי מהלך זה יביא לגידול התיירות בין המדינות כמו גם להמשך מערכות היחסים העסקיות הטובות בין פולין לישראל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: