אא

האם ג'אט איירווייס עלולה להפסיק פעילות?

יו"ר החברה מציין כי החברה ממשיכה לפעול כרגיל ואין שחר לדיווח של העיתון הסרבי "בליץ", כי חברת התעופה הלאומית של סרביה, הסובלת מהפסדים כבדים, עלולה להפסיק את פעילותה בקרוב. הטיסות בין ת"א לבלגרד נמשכות כרגיל.

Shutterstock Shutterstock

 


העיתון הסרבי "בליץ" מדווח כי חברת התעופה הלאומית של סרביה, ג'אט איירווייס, הסובלת מהפסדים כבדים, עלולה להפסיק את פעילותה בקרוב וכי ממשלת סרביה שוקלת להקים חברת תעופה חדשה.


 


בימים אלה החברה מפעילה 7 מטוסים בלבד, 737 ו- ATR 42, מחצית מן המספר שהפעילה אשתקד. בשנה שעברה החברה הפסידה 23.5 מיליון יורו וגם השנה צפוי לה הפסד משמעותי, לדבריו של המנכ"ל סרדיאן ראדובאנוביץ'.

עפ"י העיתון הסרבי, ממשלת סרביה ניסתה למצוא קונים לחברה הכושלת, אך לא הצליחה, וכעת היא שוקלת להפסיק את פעילותה של ג'אט איירווייס ולהקים חברת תעופה חדשה, שתשתמש בנכסיה של ג'אט בקיזוז חובותיה.


לעומת זאת, יו"ר החברה הסרבית, ולדימיר אוגניינוביץ', הכחיש את כל המידע, שפירסם העיתון הסרבי, וציין כי ג'אט איירווייס ממשיכה את פעילותה כרגיל.


אפרים פורטיס, יו"ר ומנכ"ל אופן סקיי, המייצגת בארץ את ג'אט איירווייס, מציין כי טיסות החברה בין תל אביב לבלגרד נמשכות כרגיל.


 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: