אא

אל על לאילת: ישראלים ב- 99 ₪ ותיירים ב- 20 דולר

מתחממת מלחמת המחירים בקו לאילת לאחר שחברת אל על הודיעה היום [יום א'] על השקת קו הטיסות ליעד. באל על הכריזו כי לתיירים יציעו כרטיס ב- 20 דולר לכיוון ולישראלים החל מ- 99 ש"ח לכיוון.

מלחמת המחירים בקו לאילת מתחממת. באל על הכריזו היום כי קו הטיסות לאילת יוצא לדרך וטיסת הבכורה תתקיים ב- 1 באוגוסט. 'כמו לטוס לחו'ל רק יותר קצר', זהו סלוגן הקמפיין שהחברה משיקה והיום החלה מכירת הכרטיסים ליעד.

החברה תפעיל 3 טיסות יומיות בימים א'-ה', בבוקר, בצהרים ובערב, וכן טיסת בוקר בימי שישי וטיסת ערב במוצאי שבת. הטיסות יופעלו ע'י מטוס 737-700 עם 136 מקומות ישיבה.

מבחינת מחירים, טיסת המשך לאילת, לתיירים שיגיעו לארץ בטיסות אל על, תעלה 20 דולר לכיוון. אם יבחרו לעשות חניית ביניים ורק אחר כך להמשיך לאילת המחיר יהיה 30 דולר לכיוון.

לישראלים תעלה טיסה באל על לאילת בין 99 ₪ ל-299 ש"ח לכיוון וחיילים בחובה ישלמו 70 ₪ לכיוון. תושבי אילת, שירכשו כרטיסייה של 14 טיסות, ישלמו 149 ש"ח לכיוון ותושבי מרכז הארץ ישלמו, ברכישת כרטיסיה, 189 ש"ח לקטע טיסה.

אליעזר שקדי, מנכ'ל אל על אמר היום במסיבת עיתונאים לרגל השקת קו הטיסה: 'אנו משוכנעים שהמהלך יעזור לקירוב תושבי אילת למרכז הארץ ולחו'ל ובעיקר לתיירות מכל רחבי העולם להגיע לאילת ויאפשר להעלות את סטנדרט האיכות לתייר הבינלאומי ולצרכן הישראלי. הרחבת רשת הנתיבים של אל על תאפשר מוצר משופר לתיירים המגיעים לישראל ולישראלים הטסים דרומה. בפעם הראשונה אנחנו יוצרים טיסות המשך סדירות של אל על מנמל בן גוריון'.

בתגובה לשאלה האם צפויה כעת מלחמת מחירים לאילת אמר שקדי כי: 'המהלך יטיב עם מדינת ישראל, אילת ושאר חברות התעופה. זהו מהלך לטווח ארוך עם ראיה שזה יעשה טוב לאילת ולמדינה'. בעניין האפשרות שבג"ץ יורה בעוד חצי שנה על הפסקת הטיסות בקו, אם יתברר שהן פוגעות בחברות האחרות, אמר שקדי: 'אני מקווה שבג'ץ יתן לנו להתפתח למקומות שאני חושב שאנחנו צרכים להיות בו. הקו יעזור להתפתחות של אילת והנגב ויעשה טוב לשאר החברות'.

באל על סירבו לומר מה יהיה תמהיל הטיסה מבחינת הישראלים והתיירים וציינו כי זה צפוי להשתנות מתקופה לתקופה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: