אא

לופטהנזה חנכה את טרקלין ה- Jet Friends לילדים בפרנקפורט

במסגרת שדרוג מחלקת העסקים בשדה התעופה שבפרנקפורט והוספת פינוקים לאנשי העסקים ולנוסעים המתמידים של החברה נחנך "לאונג' לילדים". לרגל הארוע החברה הכריזה על תחרות ציור, במסגרתה יוכלו ילדים לצייר ולתאר את חוויות הנסיעה שלהם ולזכות במגוון פרסים.

Shutterstock Shutterstock
חברת התעופה לופטהנזה חנכה בנמל התעופה של פרנקפורט טרקלין עסקים מהודר, המשתרע על שטח של 1,400 מ"ר. בטרקלין, שנמצא באזור B של הטרמינל, יכולים אנשי העסקים והנוסעים המתמידים של החברה להנות ממגוון אפשרויות של מנוחה והתרעננות, כגון: כורסאות עור, מסכי טלוויזיה, בר מאובזר ומנות אוכל בהתאם לשעות הפעילות. אורחי הטרקלין יכולים גם להשתמש במקלחות, הממוקמות באגף השירותים בטרקלין או "לחטוף תנומה" בפינת המנוחה.

בנוסף, הוקם במקום טרקלין ה- Jet Friends – עבור ילדים, שמתלווים להוריהם וממתינים לטיסות המשך של לופטהנזה, שכולל מגוון אפשרויות לבילוי ותעסוקה לילדים על פי גיל: לצעירים יותר- משחקיה ולבוגרים- שולחנות ציור, מחשבים ומשחקי מחשב רבגוניים. כמו כן יש במקום אולם קולנוע, בו יוקרנו סרטים מצויירים.

עפר קיש, מנכ"ל לופטהנזה בישראל: "חנוכת הטרקלין החדש עם פינת ילדים ייחודית ומפנקת היא עוד אמצעי לשיפור חוויית הטיסה של לקוחות ונוסעי לופטהנזה, הטסים בעונת הקיץ עם בני משפחותיהם. לופטהנזה מציעה ללקוחות הפרימיום ונוסעים מתמידים יותר מ-60 טרקליני אירוח ברחבי העולם ומשקיעה כ-150 מיליון אירו בשדרוג והוספת טרקלינים לנוחות לקוחותיה עד 2013".

החברה מציעה לנוסעים מתמידים בתוכנית Miles & More של לופטהנזה אפשרות להכניס את בני/בנות הזוג ולילדים עד גיל 18 לטרקליני האירוח שהיא מפעילה בגרמניה ובארה"ב תמורת 40 יורו/50 דולר ארה"ב. המבצע המיוחד תקף עד 31 באוגוסט 2010.

לרגל חנוכת "פינת הילדים"- לופטהנזה הכריזה על תחרות ציור במסגרתה יוכלו ילדים לצייר ולתאר את חוויות הנסיעה שלהם ולזכות במגוון פרסים מפתים. התחרות תסתיים ב-17 באוגוסט.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: