אא

מטוס האיירבס החדש צפוי להצטרף לצי המטוסים של ישראייר

המטוס החדש מדגם 320A צפוי להגיע לארץ בסוף השבוע וישמש בטיסות החברה ליעדים בינלאומיים ולאילת.

Shutterstock Shutterstock
לאחר שנים ארוכות בהן היו ישראל ויפן היו המדינות היחידות בעולם אשר טרם רכשו את מטוסי איירבס, ינחת בסוף השבוע הקרוב מטוס האיירבס החדש של חברת התעופה ישראייר, מדגם A320. המטוס יבצע טיסות ליעדיה הבינלאומיים של ישראייר ולאילת.

עופר גרין, מנכ"ל ישראייר, אמר היום כי: "קבלת המטוס החדש, מסמלת תחילתו של עידן חדש בפעילותה הבינלאומית של ישראייר כמוביל סדיר נקוב לשורה של יעדים באירופה ולאילת. המטוס החדש מדגם איירבס A320, הוא הדגם הנמכר ביותר בתעופה העולמית ומבחינה תפעולית הוא מאופיין ברמת נוחות ויעילות גבוהים, אשר יקנו ללקוח הישראלי חווית טיסה יחודית, נוחה ובטוחה".

איירבס, יצרנית המטוסים הגדולה בעולם, סיפקה מאז הקמתה בשנת 1970 יותר מ- 5,800 מטוסים ל- 328 חברות תעופה ברחבי העולם ובשלב זה מטפלת ביותר מ- 9,500 הזמנות מטוסים ל- 316 חברות תעופה שונות. במהלך שנת 2009 סיפקה החברה 498 מטוסים מתוצרתה.

קיראן ראו, סמנכ"ל מכירות בכיר באיירבס, ציין כי "אנו גאים בכך שישראייר היא הראשונה בישראל אשר בוחרת להצטייד ולהתחדש באיירבס. המטוס החדש יתרום לרווחת הנוסע הישראלי ובמקביל להפעלה בעלת יעילות כלכלית גבוהה לרווחת חברת ישראייר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: