אא

האיחוד האירופי אישר את שיתוף הפעולה בין בריטיש איירווייס, אמריקן איירליינס ואיבריה

לאחר קבלת האישור הסופי ממשרד התחבורה האמריקאי שלוש החברות יוכלו להמשיך בהליכים להשקת שיתוף הפעולה הטרנסאטלנטי, שמתוכנן לצאת לפועל בסתיו הקרוב.

Shutterstock Shutterstock
בריטיש איירווייס הודיעה לפני זמן קצר על קבלת האישור הסופי של האיחוד האירופי להסכם שיתוף הפעולה עם איבריה ואמריקן איירליינס. כעת מצפים לקבלת אישור סופי גם ממשרד התחבורה האמריקאי.

מנכ"ל בריטיש איירווייס, ווילי וולש, אמר היום: "אנו ממתינים לאישור הסופי של משרד התחבורה האמריקאי ומקדמים בברכה את החלטת האיחוד האירופי אשר מצעידה אותנו לעבר ההסכם הסופי. המספר הגדול של שרותים חדשים בקווים שבין לונדון וארה"ב מאז הסכם השמים הפתוחים מדגים שהית'רו פתוח. הגענו להסכמה לאפשר למתחרים שלנו להשתמש במסלולים מהית'רו לארה"ב. ההחלטה הזו מאפשרת לנו לקדם את שיתוף הפעולה העסקי. ההתחייבות לגבי המסלולים מבטיחה שלא יהיה הפסד עתידי כתוצאה משיתוף הפעולה העסקי".

שיתוף הפעולה הטרנס-אטלנטי יחזק את התחרות תוך מינוף ברית התעופה OneWorld. המיזוג יאפשר לציבור הנוסעים לטוס בקלות ובנוחות למספר רב של יעדים ברחבי העולם, באמצעות טיסות קישור נוחות וכן צבירת הטבות גדולה יותר במועדון הנוסע המתמיד.

חברות התעופה מתכננות להשיק את שיתוף הפעולה הטרנסאטלנטי בסתיו הקרוב.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: