אא

שדה התעופה הבינלאומי בתמנע יקרא ע"ש אילן ואסף רמון

שר התבורה בישר היום לרונה רמון על החלטתו לקרוא לשדה החדש על שם אסף ואילן רמון. רונה רמון הביעה הערכה על היוזמה ואמרה כי "התרגשתי לשמוע על היוזמה הברוכה ועל הכוונה להקים בדרום, שהיה כה חשוב לאילן ולאסף ז"ל, את שדה התעופה העתידי של אילת", אמרה רמון.

Shutterstock Shutterstock
שדה התעופה הבינלאומי שיקום ברמת תמנע שליד אילת יקרא ע"ש אילן ואסף רמון ז"ל. כך הודיע היום שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ, לרונה רמון ולמפקד חיל האוויר לשעבר, אלוף אליעזר שקדי.

בפגישה שהתקיימה בלשכתו של שר התחבורה אמר כץ כי אין דבר יותר סמלי ומתאים להנצחת שני האישים החשובים, שתרמו כה רבות למדינת ישראל ולקרוא על שמם את שדה התעופה המתוכנן בדרום. השר סקר בפני רונה רמון את תוכניות השדה והעניק לה דגם השדה. "מדובר בנושא ערכי וסמלי חשוב ממדרגה ראשונה. אילן ואסף נמצאים עמוק בלב של כל אחד ואחד מאזרחי מדינת ישראל וחשוב שהדבר יבוא לידי ביטוי גם במעשים ולא רק בהצהרות", הוסיף כץ.

רונה רמון הביעה את הערכתה על יוזמת השר ואמרה כי היא רואה כבוד גדול בהחלטה לקרוא את נמל התעופה בתמנע ע"ש אילן ואסף רמון. "התרגשתי לשמוע על היוזמה הברוכה ועל הכוונה להקים בדרום שהיה כה חשוב לאילן ולאסף ז"ל את שדה התעופה העתידי של אילת", אמרה רמון.

מנכ"ל אל על, אלוף אליעזר שקדי, שהיה מפקד טייסת מקבילה לטייסת של אילן רמון, אמר כי ישנה חשיבות אדירה לקידום אזור הדרום וההחלטה לקרוא את שם השדה בתמנע על שמם של אילן ואסף רמון היא הבעת הערכה של כל אזרחי ישראל למשפחת רמון.

השר כץ החליט לקדם רעיון חיבור שדה התעופה בתמנע לעיר אילת גם באמצעות שלוחה של הרכבת, שתתחבר בעתיד לרכבת המתוכננת לאילת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: