אא

רויאל ג'ורדניאן הזמינה שלושה מטוסי בואינג 787 "דרימליינר" נוספים בהיקף של כחצי מיליארד דולר

כך נחשף היום בסלון האווירי בפארנבורו. סה"כ החברה הירדנית הזמינה ברכישה ישירה ובחכירה 11 מטוסים מדגם 787-8. החברה מתכוונת להשתמש בתחילה במטוסים בקווים לצפון אמריקה.

Shutterstock Shutterstock
חברת בואינג חשפה היום בסלון האווירי בפארנבורו את הזמנתה של חברת התעופה הירדנית רויאל ג'ורדניאן שלושה מטוסי בואינג 787-8 "דרימליינר" חדשים בהיקף כולל של כחצי מיליארד דולר, לפי רשימת המחירים העדכנית.

רויאל ג'ורדניאן, החברה הראשונה במזרח התיכון אשר הזמינה את מטוס הבואינג 787 "דרימליינר" החדש, הזמינה ברכישה ישירה ובחכירה 11 מטוסים מדגם 787-8. ה"דרימליינר" ישמש את החברה הירדנית בתחילה בקווים בצפון אמריקה, ובכללם היעדים: ניו יורק, שיקאגו, דטרויט וטורונטו.

"הודות לגמישות ולחסכון התפעולי שיקנה לנו מטוס הבואינג 787 נוכל להגביר את התחרותיות שלנו בקווים בצפון אמריקה ובטיסות ליעדים נוספים", אמר חוסיין דבאס, נשיא ומנכ"ל רויאל ג'ורדניאן. "חווית הטיסה הייחודית שמציע ה-787 החדש תאפשר לנו יתרון תחרותי מיוחד בשווקים שבהם אנו פועלים".

נשיא קבוצת התעופה האזרחית של בואינג, ג'ים אלבאו, אמר, "רויאל ג'ורדניאן מגלה מחויבות רבה להכנסתו של מטוס ה-787 המתקדם לצי המטוסים של החברה, דבר אשר יאפשר לה להרחיב את היצע היעדים וכן להציע את חווית הטיסה הטובה ביותר הקיימת. באמצעות ה-787 תפעיל חברת התעופה הירדנית את מטוס הנוסעים רחב-הגוף המתקדם והיעיל ביותר בעולם. אנו עובדים בשיתוף עם רויאל ג'ורדניאן על מנת להכניס את ה-דרימליינר לשירות המיטבי של לקוחותיה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: