אא

המשך הגידול בתעופה הבינלאומית בחודש יוני

עפ"י דיווח יאט"א בחודש יוני נרשם גידול של 11.9% בתנועת הנוסעים ושל 26.5% בתנועת המטענים בטיסות הבינלאומיות בהשוואה לחודש יוני 2009

Shutterstock Shutterstock

נתוני התעופה הבינלאומית לחודש יוני 2010 מצביעים על המשך התחזקות הביקושים. עפ'י דיווח יאט'א, שפורסם היום , נרשם בחודש זה גידול של 11.9% בתנועת הנוסעים ושל 26.5% בתנועת המטענים בטיסות הבינלאומיות בהשוואה לחודש יוני 2009.


הקיבולת גדלה רק במעט ושמרה על תפוסה של 79.8% בתנועת הנוסעים ושל 53.8% בתנועת המטענים.


ישנם הבדלים בקצב ההתאוששות באזורים השונים ובכל האזורים, פרט לאירופה, נרשם גידול בשיעור של שתי ספרות. עם זאת אומר ג'ובאני ביסינאני, יו"ר ומנכ"ל יאט"א: 'השאלה היא כמה זמן תוכל התעשיה להמשיך בתנופה. הבטחון העצמי העסקי נותר גבוה ואין איתותים לעיכובים בהתאוששות בתקופה הקרובה. אך עם סיום פעולות העידוד של הממשלות צפויה האטה בהתאוששות'.


לאחר הצניחה באפריל, כתוצאה ממשבר האפר הוולקני במרכז אירופה, ביקוש הנוסעים הבינלאומי חזר למגמת העליה ונפח הנוסעים הנו כעת 1-2% מעל לנקודת השיא שלפני המשבר ברבעון הראשון של 2008.



בזכות הכלכלה החזקה באיזור ונקודות הקישור האזוריות, שמאפשרות טיסות ארוכות טווח, רשמו מובילי המזרח התיכון עליה של 18%. באסיה פסיפיק נרשמה עליה של 15.5%, בעיקר בזכות סין. בצפון אמריקה גידול של 10.8% ובאירופה נרשם גידול של 7.8%. באמריקה הלטינית נרשם גידול של 14.7% ובאפריקה גידול של 21.3%, בעיקר בגלל האולימפידה.

"אנחנו ממשיכים עם אופטימיות זהירה" אמר ג'ובאני ביסינאני, והוסיף כי "סימן ברור של התחזקות הבטחון הנה הזמנת 400 מטוסים חדשים בתערוכה האווירית Farnborough. יש לכך יתרונות סביבתיים בשל יעילות ניצול הדלק אך זה יגדיל את הקושי למצוא את האיזון בין הנפח והביקוש".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: