אא

קבוצת לופטהנזה הציגה רווח תפעולי משופר ברבעון השני של 2010

בעקבות ההתאוששות בתעופה הבינלאומית ומדיניות של התייעלות קבוצת לופטהנזה רשמה רווח תפעולי של 159 מיליון אירו ברבעון השני של 2010.

Shutterstock Shutterstock

קבוצת לופטהנזה רשמה רווח תפעולי של 159 מיליון אירו ברבעון השני של 2010, גבוה פי שלושה ביחס לרווח התפעולי ברבעון המקביל ב-2009.


התאוששות בביקוש לטיסות, במיוחד בקווים ארוכי הטווח ובהטסת מטענים, ובה בעת יישום מדיניות ייעול והקטנת הוצאות תרמו לתוצאות החיוביות.


"יש התאוששות בולטת בהזמנות במחלקת עסקים ובמחלקה ראשונה. דוגמה טובה למגמה חיובית זו ניתן לראות בתוצאות המשביעות רצון במיוחד של טיסות לופטהנזה לטוקיו המופעלות על-ידי האיירבוס 380A החדש, בהן נרשמה תפוסה גבוהה בכל מחלקות הטיסה", מסר סטפאן גמקו, מנהל הכספים של קבוצת לופטהנזה.


במחצית הראשונה של 2010 רשמה הקבוצה הכוללת, מלבד חברת התעופה לופטהנזה והיחידות העסקיות שלה, גם את חברת התעופה סוויס, אוסטריאן איירלינס וחברת התעופה הבריטית BMI, הפסד תפעולי של 171 מיליון אירו. זאת לעומת רווח תפעולי של 8 מיליון אירו, שנרשם במחצית הראשונה של 2009.


הגורמים שהשפיעו באופן שלילי על התוצאות העסקיות של הרבעון הראשון של 2010 היו: שביתת איגוד הטייסים של חברת לופטהנזה, ענן האפר הוולקני מאיסלנד ששיבש את התנועה האווירית מעל יבשת אירופה ומזג אוויר קשה באירופה במהלך החורף.


בין חברות ויחידות הקבוצה, שתרמו תרומה חיובית לנתונים הכספיים במחצית הראשונה של 2010, בולטות: לופטהנזה קרגו – חברת המטענים שרשמה שיא ברווח התפעולי החצי שנתי מאז הפעלתה, לופטהנזה טכניק - יחידת התחזוקה -MRO, לופטהנזה סיסטמס - יחידת שירותי המחשוב, LSG - יחידת ההסעדה וחברת התעופה סוויס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: