אא

הסכם Interline בין אל על לחברת התעופה JetBlue

מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי ומנכ"ל חברת התעופה האמריקאית JetBlue, דויד [דייב] בארג'ר, חתמו היום [יום ה'] על הסכם שיתוף פעולה ראשון [Interline] ברשת הנתיבים של החברה מ- JFK.

| |
החל ב- 1 באוקטובר ניתן יהיה לרכוש באמצעות אל על כרטיס משולב לטיסות המשך לאחד מיעדי JetBlue ברחבי ארצות הברית, אמריקה הלאטינית והקאריביים.

לפני ארבעה חודשים נערכה במשרדי ג'ט בלו בניו יורק פגישה בין מנכ"ל אל על למנכ"ל JetBlue, בה הגיעו השניים להסכמה על חתימת הסכם ומימושו תוך זמן קצר.

ההסכם מרחיב את יעדי ההמשך של אל על בצפון אמריקה ליעדים חדשים, כגון: רוצ'סטר, באפלו, סירקיוז, פורט לודרדייל, ג'קסונוויל, ווסט פאלם ביץ' ופורט מאיירס וישפר משמעותית את החיבורים למגוון יעדים, בהם: יוסטון, סיאטל, אורלנדו, סאן דייגו, ניו אורלינס וליעדים שונים בים ולכל רשת הנתיבים הפנים ארצית הרחבה של חברת JetBlue.

היום, כאמור, הגיע בארג'ר לארץ עם משלחת של בכירי החברה לחתום על ההסכם.

אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על: "אנו גאים להיות שותפים לפעילות עם חברת התעופה JetBlue, חברה מצליחה ובעלת מוניטין רב, שגודלה ומגוון נתיביה ושירותיה מדברים בעד עצמם. ההסכם של אל על עם JetBlue הינו מהלך חשוב אשר פותח בפני הנוסע הישראלי והאמריקאי אפשרויות רבות ומגוונות. במונחים של עולם התעופה הבינלאומי, אל על היא חברה איכותית וייחודית, המובילה בקו תל אביב צפון אמריקה. החבירה ל- JetBlue, שהיא חברה איכותית ומובילה בטיסות פנים ארציות בארה"ב, אמריקה הלאטינית והקאריביים מ- JFK , משלבת את האיכות והיחס האינטימי והאישי המייחד את אל על, עם האיכות ומגוון האפשרויות הרחב מאד של חברת JetBlue."

דויד בארג'ר, מנכ"ל JetBlue: "אנו שמחים להיות כאן היום ולחגוג את השותפות עם אל על, חברת תעופה בינלאומית מובילה הפועלת ב- JFK, שדה התעופה המרכזי לארה"ב. כחברת תעופה הפנים ארצית הגדולה בארה"ב, הפועלת מבסיס האם בניו יורק, אנו מצפים להעניק ללקוחות חיבורים ליעדים רבים ברשת שלנו ובישראל, ומקדמים בברכה קבוצה חדשה של לקוחות שייהנו מחווית JetBlue".

חברת JetBlue, יש לציין, טסה ל- 61 יעדים ומפעילה 650 טיסות יומיות. לחברה צי של כ- 150 מטוסים חדישים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: